Skip to main content

29 Septembrie. "Performanta" Stelei la Look TV iscă iar discutii despre măsurarea audientelor. Ce spune actualul furnizor de cifre de audienţă TV, Kantar

 
Peoplemeter Kantar
Peoplemeter Kantar

Peoplemeter Kantar

Publicitate

DISCUŢII. Numarul infim de telespectatori atrasi de ultimele meciuri Stelei din Liga 1, difuzate de Look TV, a starnit noi discutii cu privire la acuratetea cifrelor de audienta TV. O audienta mica este explicabila avand in vedere ca Look TV este in prezent retransmis doar de o parte dintre cablisti si doar in pachete speciale, contra cost, dar intrebarile devin inevitabile cand meciurile celei mai populare echipe romanesti au audienta zero pe anumite segmente-cheie de public, scrie HotNews.ro. Subiectul audientelor revine pe agenda media in plin proces de selectare a viitorului furnizor de cifre de audienta TV. Intr-o serie de raspunsuri oferite HotNews.ro, actualul furnizor, Kantar Media, care s-a inscris la noua licitatie, apara datele livrate si reprezentativitatea esantionului folosit in studiul de audienta.

"Performanta" Stelei la Look TV isca iar discutii despre masurarea audientelor, in plin proces de alegere a unui nou furnizor de date. Ce spune actualul furnizor de cifre de audienta TV, Kantar


REVENIRE. Radio Free Europe/Radio Liberty, postul de radio american care a contribuit la înlăturarea comunismului în urmă cu 25 de ani, este din nou pe teren, implicat în războiul de informaţii cu Rusia în conflictul din Ucraina, scrie Mediafax.

Cu sediul la Praga, RFE/RL, care în rusă poarte numele de Radio Svoboda, emite către ţările în care libertatea presei este limitată. Conflictul din Ucraina care a provocat peste 3.000 de morţi în mai puţin de un an a determinat radioul să îşi consolideze în mod considerabil serviciile în rusă şi ucraineană.
Radio Free Europe redevine actor în războiul mediatic pe fondul conflictului din Ucraina

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • patrick patrick
    depinde cat e de mare tatal tau poate face cat doua persoane si de fapt erati trei , de ce te bagi ca musca in rahat si scrii niste prostii mai mari ca tine .habar nu ai cum se masoara audientele .acel meci a avut pe publicul comercial 18-49 ani o medie de 3000 de oameni .asta e 0,0 rating .cu siguranta sau uitat mai mult de 3000 dar erau copii sau batrani ceea ce pentru companiile de publicitate este cam egal cu 0 .ma intreb cand se anunta insolventa la look tv .probabil cat de curand
  • Mihai Gabriel Mihai Gabriel
    Corect.
  • cosmin cosmin
    Nu stiu cand se va ajunge in Romania ca pentru niste servicii este firesc sa platesti, mai ales ca nu e scump in cazul LIGII I, nici un pachet de tigari, dar romanul s-a invatat cu pomana si lucruri obtinute gratis si moca.Pe stadion cand mergi platesti un bilet, la cinema la fel, la concert de muzica la fel, de ce nu intra in normalitate ca si anumite pachete de canale tv e natural si sa intre in reflex sa le platesti, mai ales ca si in occident e la fel, acolo unde tindem cu totii. Trebuie sa incepem sa ne schimbam metalitatea si achitand niste bani unei companii pentru un serviciu VIDEO ON DEMAND sau ce ar fi acesta este dovada de respect propietarii acelor canale tv si, in cazul fotbalului, dai niste bani care, o parte, ajung si la cluburile de fotbal, bani care sunt benefici pentru aceste cluburi.
  • Cata Cata
    audienta o pe segmentul comercial , 18-49 ani , iar o audienta de 3000 de persoane de exemplu este echivalentul a 0,1 rating !!!
  • geo geo
    Audienta se masoara doar in 1.320 de gospdarii din tara...daca UPCul acopera un sfert din piata sa zicem ca are masuratoare pe 350 de gospodarii, 50 in Bucuresti restul in tara, din astea 50 de gospodarii doar 20 au cumparat pachetul extrafotbal Look tv, si din cei 20 masurati doar citiva au privit meciul Stelei...cum sa nu iasa procentul acela minuscul apropiat de zero...
  • catalin catalin
    Fiecare face ce pofteste, e o tara libera. Nu te obliga nimeni sa te abonez la acest pachet, numai ca atunci cand RCS-RDS detinea drepturile de difuzare ale LIGII I date pe bani grei de Mitica DRagomir totul era bine.Ma rog, fiecare cu parerea lui.
  • valyy valyy
    atunci sa te uiti doar tu cu tatal tau ca io ma uit pe net,sper sa nu bage liga 1 la rds ca io nu vreau sa dau 10 lei pentru un meci la care ma uit
  • Sorin Sorin
    Ca distribuitor/instalator FocusSat vreau să vă spun că nu am avut nici un client care să sune şi să întrebe măcar de pachetul Fotbal. Deasemenea, nu am sesizat o creştere cât de mică a numărul de clienţi noi. Comparativ, la ieşirea Antenelor de pe satelit a fost o agitaţie muuult mai mare, lumea suna zilnic să întrebe dacă revin antenele sau la ce alt operator pot fi găsite. Cu timpul s-au liniştit şi anteniştii dar nu cred că măcar 1% să fi migrat spre alt operator (din sute de contracte încheiate de mine un singur client a reziliat la ieşirea antenelor şi acela după expirarea perioadei contractuale).
  • catalin catalin
    Dupa cate se pare KANTAR MEDIA cu siguranta face jocurile cuiva pentru a decredibiliza si a sabota Intel Sky Broacast.Sunt abonat la pachetul care contine posturile Lokk Tv si Look Plus la DOLCE IPTV si duminca la 21.00 eu cu tatal meu m-am uitat la meciul Stelei.Eu plus tatal meu insumati facem 0 personae? Cum sa fie audienta zero? Este ridicol si eu consider ca pretul pachetului de 9,5 RON este rezonabil fata de preturile practicate de vest europeni la abonamentele ce contin televiziuni de sport.Dati peoplementrele la personae cu nivel de educatie mai mare si atunci se va inregistra o masuratoare a audientei posturilor Look Tv si Look Plus reala.

Trimite un comentariu

sus