Skip to main content

AUDIENŢE. Cea mai mare diferenţă dintre Acces Direct şi Măruţă a acestui sezon: Antena, audienţă dublă la oraşe. Ce s-a discutat la emisiunea de pe Antena 1

 
Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179
Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179

Acces Direct copyright_Adrian Manolache_Antena1_092514_Acces direct_179
Foto: Adrian Manolache, Antena 1

Publicitate

Ziua de ieri a adus cea mai mare diferenţă de audienţă dintre emisiunile tabloide Acces Direct şi La Măruţă, din acest sezon. La oraşe, Acces Direct a avut o audienţă dublă, în comparaţie cu Măruţă.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele obţinute ieri de emisiunile Acces Direct (Antena 1) şi La Măruţă (de pe Pro TV):

Subiecte: Cel mai mare spaţiu la Acces Direct i-a fost acordat unei concurente de la X Factor (Monica Sannino), care a venit din Italia pentru a-şi întâlni mama care a dat-o spre adopţie pe vremea când era bebeluş. Cele două s-au întâlnit în platoul Acces Direct.

Acces Direct a mai avut ieri printre subiecte problemele din căsnicie ale Oanei Lis, care ar fi fost înşelată de Viorel Lis. Un alt punct a fost legat de problemele din viaţa personală a Cruduţei, care s-a despărţit de fotbalistul Mihai Costea.

La Măruţă a difuzat, printre altele imagini de la ziua lui Adi Minune, a continuat subiectul Narcisa-Nicolae Guţă  şi a prezentat noul videoclip al Loredanei.

Audienţele celor două emisiuni tabloide la ediţiile de ieri:

NAŢIONAL. Media de audienţă a emisiunii Acces Direct a fost, ieri, de un milion de telespectatori pe minut (adică 5,4 rating). Programul a avut o cotă de piaţa la nivelul întregii ţări de 23,7%, ceea ce înseamnă aproape un sfert dintre românii care se uitau la televizor erau pe Antena 1.

Măruţă a avut ieri o audienţă medie pe emisiune, la nivel naţional, de 636.000 de telespectatori pe minut (3,4 rating). Cota de piaţă: 14,4%

URBAN. La oraşe a fost cea mai mare diferenţă între cele două programe tabloide.

Acces Direct a fost vizionată de 690.000 de telespectatori pe minut (6,8 rating). Cota de piaţă a emisiunii a fost de 25,6%.

Măruţă a fost urmărit, pe intervalul emisiunii lui de pe Pro TV, de 320.000 de telespectatori (3,2 rating şi 11,3 cotă de piaţă).

COMERCIAL. Şi pe segmentul comercial 18-49 de ani, Acces Direct a avut o audienţă peste Măruţă. Astfel, emisiunea de pe Antena 1 a fost urmărită, pe targetul comercial, de 270.000 de telespectatori pe minut (5,4 rating şi 25,1 cotă de piaţă pe segment).

Pe intervalul lui, Măruţă a avut 185.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (3,7 rating şi 16,5% share)

Recordul lui Măruţă, pe 9 septembrie

Dacă ziua de ieri a marcat cea mai mare diferenţă în favoarea Acces Direct, de partea celalaltă, ziua cea mai bună a lui Măruţă a fost 9 septembrie. Atunci, avansul a fost vizibil mai ales pe targetul comercial.

Cifrele din 9 septembrie:

NAŢIONAL
La Măruţă – 616.000 de telespectatori – 6,1 rating – 22,4 share
Acces direct – 461.000 de telespectatori – 4,6 rating – 17,5 share

URBAN
La Măruţă – 947.000 de telespectatori – 5,1 rating – 22,1 share
Acces direct – 754.000 de telespectatori – 4,1 rating – 18,2 share

COMERCIAL
La Măruţă – 302.000 de telespectatori – 6 rating – 28,3 share
Acces direct – 185.000 de telespectatori – 3,7 rating – 18,3 share

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ciprian s-a gresit targeturile , primele sunt pe publicul urban si cele de a doua pe publicul national referitor la datele din 9 septembrie !
  • @ciprian: Acelea sunt cifrele din 9 septembrie. Pe 25 septembrie, Acces direct a avut la orașe 690.000 de telespectatori, iar Măruță 320.000. Scrie în material.
  • unde are antena audienta dubla la orase????
    La Măruță – 947.000 de telespectatori – 5,1 rating – 22,1 share
    Acces direct – 754.000 de telespectatori – 4,1 rating – 18,2 share
  • de un an nu-l mai vazusem pe maruta. pentru sanatatea mea psihica. azi, ramanand pe protv cinema, l-am vazut! :( transformarea lui este inspaimantatoare! are o fata de cretin manelist si peste, toate la un loc. am crezut ca nu vad bine, dar cand a deschis gura l-am recunoscut. nivelul invitatilor i-a modelat trasaturile. e la fel de grobian ca invitatii lui. ai grija cu cine te insotesti ca s-ar putea sa te prostesti.
  • chiar nu ma intereseaza niciuna dintre cele doua emisiuni de mai sus .pure facatirui doar pentru scandal
  • Ce face telenovela turceasca pe PROTV? Cum sta Tanar si Nelinistit pe AcasaTV?
  • Cele mai sigure locuri de munca! Oferta extrem de serioasa! Asiguram din start contract legal! Deja s-au facut primele plati! Multi oameni s-au convins, e randul dumneavoastra acum! NU este MLM! NU este joc piramidal! Castigurile sunt garantate! Cautam operatori online care vor sa castige cel putin 300 de dolari lunar, cu o munca usoara de 3 ore pe zi! Pentru a va oferi detalii, trimiteti textul "Info" la adresa de email: [email protected]
  • Iară băgaţi cantitatea în faţă. Numărul de proşti pe minut e de plâns nu de apreciat. Dar cine să-i educe dacă guvernul nu este în stare nici măcar Abecedare să tipărească.
  • SCARBE ORDINARE.ASTEA NU SUNT EMISUNII CU TIGANII SI PARASUTE.SINCER.SIMONA GHERGHELEASA JOACA UN TEATRU SI SE FACE CA PLANGE ,EMOTII,IAR MARUTA A DAT-O CU CIORILE.BRAVO LA CEI CARE SE UITA.PREFER SA MA UIT LA RADIO ROMANIA :))) NU LA TV.
  • Acces din Rect. Facaturi prezentate ca fiind cazuri reale. Simona Gherghe provoaca scarba
  • Pe intervalul emisiunii Teo Show, media de audiență a postului Kanal D a fost de 142.000 de români la nivel național, dintre care 102.000 de la orașe (urban).
  • teo show pe acelasi interval cat a facut si pe ce loc a fost ?

Trimite un comentariu

sus