Skip to main content

Debuturile lunii: Cum au pornit, ieri, Măruţă, Acces Direct, Dragoş Pătraru la TVR şi Solcanu la Kanal D

 
Dragos Patraru
Dragos Patraru

Dragos Patraru

Publicitate

AUDIENŢE. Ziua de 1 septembrie a adus starturi de sezon pe majoritatea posturilor TV. Au reînceput Măruţă, Acces Direct, Neaţa cu Răzvan şi Dani. Dragoş Pătraru a debutat cu emisiunea la TVR 1, iar Mircea Solcanu a fost matinal la Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele emisiunilor de ieri:

Acces Direct: Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a început la 16.55 şi s-a terminat la 19.00. Pe intervalul de difuzare al emisiunii, Antena 1 a fost pe prima poziţie, pe toate targeturile: naţional (peste 800.000 de români), urban (530.000) şi comercial.

La Măruţă: Programul de pe Pro TV, acum într-un nou studio, a început mai târziu decât concurentul Acces Direct: la 17.30. Pe intervalul programului, Pro TV a fost pe locul doi la nivel naţional (635.000) şi la oraşe (438.000), dar a avut prima poziţie pe segmentul comercial.

Starea naţiei cu Dragoş Pătraru. A fost prima emisiune prezentată de Pătraru la TVR 1, în intervalul 23.20-0.05. Audienţa: aproape 200.000 de români pe minut, dintre care 126.000 din oraşe. A fost pe locul 6 pe naţional şi pe urban şi pe 5 pe targetul comercial.

Draga mea prietenă. Prima emisiune matinală cu Mircea Solcanu şi Cristina Şişcanu a avut puţin peste 100.000 de români pe minut. A fost pe locul şapte la nivel naţional şi pe şase la oraşe.

Neaţa cu Răzvan şi Dani. Între 8.00 şi 10.45, intervalul de desfăşurare al emisiunii, Antena 1 a fost pe locul doi, cu o medie de 280.000 de români pe post, dintre care 190.000 din oraşe.

Terra Nova. Serialul care a debutat pe Pro TV, de la 23.00, a prins la publicul comercial. Cu 586.000 de români pe post, postul a fost pe locul patru la nivel naţional. La fel la oraşe. Pe segmentul 18-49 de ani, Pro TV a fost pe primul loc pe intervalul filmului.

Vorbeşte liber. Tot ieri a debutat la TVR talk-show-ul Vorbeşte liber, difuzat în două părţi (21.00-21.25 şi 21.35-22.05). Prima parte a fost pe locul şapte la nivel naţional şi pe 10 la nivel urban şi comercial.

A doua parte a avut rezultate şi mai slabe: poziţia a 11-a la nivelul întregii ţări, a 15-a la oraşe şi locul 17 pe targetul comercial 18.49 de ani.

Audienţa emisiunilor care au debutat luni, 1 septembrie - medie persoane pe minut şi ratingul în procente:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
Acces Direct Antena 1 809.000 (4,4) 534.000 (5,3) 223.000 (4,4)
La Maruta Pro TV 635.000 (3,4) 438.000 (4,4) 229.000 (4,6)
Terra Nova Pro TV 586.000 (3,2) 322.000 (3,2) 242.000 (4,8)
Vorbeste liber - 1 TVR 1 323.000 (1,7) 96.000 (1) 30.000 (0,6)
Vorbeste liber - 2 TVR 1 184.000 (1) 49.000 (0,5) 14.000 (0,3)
Neata cu Razvan si Dani Antena 1 280.000 (1,5) 189.000 (1,9) 90.000 (1,8)
Starea Natiei TVR 1 198.000 (1,1) 126.000 (1,3) 57.000 (1,1)
Draga mea prietena Kanal D 103.000 (0,6) 57.000 (0,6) 24.000 (0,5)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cine i-a zis lui Patraru ca are talent actoricesc? A facut misto de el
  • Ce-i ce-l urmaresc pe Moise se informeaza si stiu ce produse/servicii vor sa cumpere. Il urmaresc pentru ca sunt interesati in temele tratate si au, de multe ori, nevoia confirmarii ca gandesc bine sau au nevoie de detalii la care ei nu au timp sau posibilitatea sa ajunga !
  • Foarte de acord, teoretic ! Dar ce te faci daca lucrezi in publicitate si ai interes sa-ti plasezi reclamele in emisiunile cele mai vizualizate ? Totul se reduce la bani, pana la urma !
  • Intrebarea ta este justificata si de aceea le tot sugerez celor de la paginademedia sa dea audientele emisiunilor pe intervalul de intersectie. Emisiunea lui Gherghe a avut 125 minute, in timp ce Maruta a avut 90'. Daca nu avem datele pe intervalul de intersectie, putem doar sa incercam sa ghicim care a fost cea mai urmarita emisiune.
    Un singur lucru este clar, pe durata emisiunii Pro, targetul commercial a fost a lui Maruta.
    Desi avem si audienta pe national/urban a lui Maruta, nu stim cum a stat Antena 1 in intervalul de intersectie, ca atare fiecare post va spune ca emisiunea lui a fost cea mai urmarita si noi nu vom cunoaste realitatea.
    Petrisor, sotia ma intreba ce audienta a avut sambata finala de la Nora pentru mama, de ce nu ne spuneti? Nu ati primit comunicatul cu cifrele prelucrate de departamentul de marketing Intact ?:))
  • Cred ca multe lume este interesata de cifrele emisiunii Biziday - acesta ar fi un adevarat "indicator" pentru "starea natiei". Restul sunt povesti ...
  • Talk-show-ul Vorbește liber de la TVR are niste cifre slabe si f slabe...cum era de asteptat...insa pe sefii de la TVR nu ii intereseaza asta atita vreme cit isi iau salariile intregi si la timp iar interesul telespectatorului nu primeaza.
  • Tot ce vad la TV in tara este bizar ; in Franta unde traiesc o emisiune ca Acces direct sau Maruta cu vorbe la nesfarsit si totul fals nu ar trece decat pe regional.La TVR e ok,e totusi un alt standard, vad ca TVR2 e foarte bun,e echilibrat nu bate apa-n piua.KanalD nu e rau ca divertisment, fac pe prostii dar sunt colorati.Protv e un post fake de la cap la coada,Prima are si cate ceva interesant ca si Digi.Posturile de dor si jale gen Antene au un aer sectant.Posturile de stiri sunt vulgare mai ales Romania TV, se tipa mult la stiri dar nu inteleg de ce.Foarte ok B1 cu Banciu,e pe subiect.
    Bref, e ok sa analizati dar daca nu se schimba nimic, la ce bun analiza?
  • Publicul comercial este pe targhetul agenților de publicitate, pe ținta reclamelor. Publicul de vârsta a treia nu este public comercial.
  • Ăsta e publicul Antenei: public de vârsta a treia neinteresat de reclamele la tampoane, de exemplu.
  • Cand erau cele 2 prezentatoare la Draga mea prietena, cam ce audienta scoteau? Multumesc !
  • va rog mult de tot sa imi spune-ti si mi-e care medie conteaza mai mult cea de la national,urban sau comercial(adica cele de la oras si de la tara)ca nu inteleg

Trimite un comentariu

sus