Skip to main content

Ucraina interzice emisia a 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul său

 
Televizor
Televizor

Foto: The Guardian
Foto: The Guardian

Publicitate

Justiţia ucraineană a interzis, ieri, difuzarea în Ucraina a 15 posturi de televiziune ruse, printre care Pervîi Kanal, Rossia 24, Russia Today, RBK-TV şi Life News, relatează agenţia ucraineană Ukrinform, în pagina electronică, scrie Mediafax.

De asemenea, au fost interzise posturile RTR Planeta, NTV Mir, TVCI, Rossia 1, Istoria, Petersburg 5, REN TV, Zvezda, TNT şi postul privat pro-Kremlin NTV.

"În prezent, realizăm monitorizarea atentă a posturilor ruse cu caracter informaţional. Un tribunal administrativ de la Kiev a luat astăzi (marţi) decizia de a interzice 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul Ucrainei", a anunţat directorul Consiliului Naţional al Audiovizualului din Ucraina, Iuri Artemenko.

Ministerul rus de Externe a denunţat această decizie, acuzând Kievul că încearcă să limiteze libertatea de exprimare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Las ca la noi la uni operatori se afla in grila si nu-i stres. Da parca nu-i vorba aici de restrictie impotriva libertatii de exprimare ...?????? Si nu opresc un canal ,ci cincisprezece????
  • Cred ca Russia Today trebuie interzisa si in Uniunea Europeana.

Trimite un comentariu

sus