Skip to main content

Kanal D, agonie şi extaz în seara de duminică: primul loc cu Ochii din umbră, locul şase cu Kid Sing

 
kidsing
kidsing

kidsing

Publicitate

În afară de surpriza Lanţul amintirilor, de pe Naţional TV (care a fost, pe anumite intervale, şi pe prima poziţie în top, peste Pro TV şi Antena 1), seara de duminică a mai venit şi cu alte surprize.

Kanal D a încercat să resusciteze Kid Sing plasându-l duminica, după Ochii din umbră, pentru a porni de la un nivel bun de audienţă. Miercurea, talent show-ul pentru copii avea rezultate slabe de audienţă.

Ce s-a întâmplat?

Diferenţele de audienţă dintre Ochii din umbră şi Kid Sing au fost uriaşe: după ce emisiunea lui Ernest a ţinut o medie de aproape 1,7 milioane de români pe minut şi a fost pe primul loc pe interval la nivel naţional, audienţa emisiunii care a urmat - Kid Sing, s-a prăbuşit. Emisiunea cu copii a avut un rating de cinci ori mai mic decât Ochii din umbră.

Detaliat:

Ochii din umbră, emisiunea lui Ernest a început la 20.00 şi s-a terminat la 21.35.

La nivel naţional, a avut o medie de aproape 1,7 milioane de telespectatori pe minut şi a fost pe prima poziţie, înainte de Pro TV (1,43 milioane).
La oraşe, Ernest a avut 650.000 de telespectatori şi a fost pe locul doi, după Pro TV (714.000).
Pe segmentul comercial însă, Ochii din umbră (cu 243.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani) a fost pe poziţia a treia, după Pro TV şi Antena 1.

KidSing, talent show-ul cu copii, a fost difuzat imediat după Ernest, în intervalul 21.35-23.45.

La nivel naţional, Kid Sing a avut o medie de 320.000 de români pe minut, de peste cinci ori mai mici decât Ernest. A fost pe locul şase, într-un interval în care prima poziţie a fost a filmului Lanţul amintirilor, de pe Naţional TV (870.000 de persoane pe intervalul KidSing).
Cădere şi la oraşe: 121.000 de telespectatori media pe KidSing, de peste cinci ori mai mică decât Ernest. A fost pe locul opt pe interval, în mediul urban. Pe intervalul Kid Sing, primul loc la oraşe era al Antenei 3 (585.000), urmată de Antena 1 (538.00), Naţional TV (496.000) şi Pro TV (426.000).
Dacă Ernest era pe locul trei pe comercial, KidSing a ocupat poziţia a şaptea, cu doar 40.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • de ce nu ati postat in forma de tabel ca era mai bine si intelegeam altfel
  • Mai bine ma uit la "porcaria" aia de "Te Cunosc de Undeva" de pe A1, sambata, decat la tampenia aia de KIDSing.
  • Era de asteptat. Dupa porcaria aia de emisiune tu dai Kidsing...... Sa o puna sambata a si asa nu ai ce sa vezi. Film pe Pro si porcaria aia pe A1. Poate unii vor film, poate alti vor emisiune, dar nu aia de la A1.
  • mai bine o lasau miercurea ,macar facea pana in 250.000 pe urban...

Trimite un comentariu

sus