Skip to main content

Meciul Dinamo Kiev – Steaua a urcat Dolce Sport pe locul patru la nivel naţional. Audienţă mare în categoria Alţii, unde sunt posturile nemăsurate

 
steaua
steaua

Sursa foto: Realitatea.net
Sursa foto: Realitatea.net

Publicitate

Partida Dinamo Kiev – Steaua (3-1) a adus o audienţă bună pentru postul Dolce Sport, care a difuzat partida. La nivelul întregii ţări, canalul a fost pe poziţia a patra.

Meciul a fost difuzat şi de DigiSport, post care nu este în măsurătorile de audienţă. De observat că la categoria Alţii (unde sunt toate canalele nemăsurate, inclusiv DigiSport), audienţele au fost duble comparativ cu săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, partida Dinamo Kiev – Steaua a fost urmărită, pe Dolce Sport, de 470.000 de români pe minut. Canalul de sport a fost pe poziţia a patra pe intervalul partidei (20.00-21.50).

Categoria Alţii, care include toate posturile nemăsurate (inclusiv DigiSport, care a transmis meciul) a avut o creştere pe intervalul meciului: 1,6 milioane de români pe minut au totalizat posturile nemăsurate (săptămâna trecută, pe acelaşi interval, erau 940.000 de români la această categorie).

URBAN. Dolce Sport a stat mai slab la oraşe cu meciul Stelei. Este explicabil, având în vedere că partea cea mai consistentă a abonaţilor DTH sunt în mediul rural. Audienţa partidei pe Dolce a fost de 91.000 de orăşeni pe minut, iar postul a fost pe locul 10.

Categoria Alţii a numărat, la oraşe, peste un milion de telespectatori pe minut. Nu se poate spune câţi dintre aceştia erau pe DigiSport şi câţi pe alte canale, însă diferenţa faţă de săptămâna trecută este consistentă. Audienţa categoriei Alţii a fost dublă pe intervalul meciului Dinamo Kiev - Steaua, faţă de joia trecută.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Degea "se prinde" daca lumea nu vede acel program pentru ca nu plateste in plus pentru el.Totusi audienta arata ca Romtelecom are foarte multi abonati daca programul lor propriu a ajuns la asa audienta.Si ca pe langa acoperirea mica (adica abonati putini la pachetul cu Look Tv) nu se uita nimeni la Liga 1 pe Look.
  • Dolce Sport se prinde doar la Telekom, iar Look TV la Telekom, Orange si upc plus alte companii mai mici. Audienta ar putea sa faca daca ar fi dat fotbal adevarat.
  • Este o noua dovada care arata acoperirea limitata ale companiilor de cablu care au pachetul de programe cele 2 posturi Look si numarul destul de mic al celor care au achizitionat pachetul cu plata Look tv.

Trimite un comentariu

sus