Skip to main content

AUDIENŢE. MasterChef, primul la nivel naţional şi comercial, dar al doilea la oraşe. Hell`s Kitchen, cifre la jumătate faţă de Pro TV

 
Master_Hell s Kitchen
Master_Hell s Kitchen

Hell's MasterChef

Show-ul MasterChef şi-a adjudecat primul loc la nivel naţional şi comercial, însă nu şi la oraşe, unde fruntaş a fost Kanal D, care a difuzat serialul Trădarea. Hell`s Kitchen a fost la treilea la nivel naţional şi pe publicul comercial şi pe patru la oraşe, unde a fost depăşit de Antena 3.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul show-ului MasterChef:

NAŢIONAL. În total, MasterChef a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D care a avut 1,5 milioane de privitori cu serialul turcesc. Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu emisiunea Hell`s Kitchen, având cifre la jumătate faţă de Kanal D.

URBAN. Kanal D a fost fruntaş la oraşe, cu o medie de 861.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a fost la mică distanţă cu 828.000 de persoane. Antena 1 a fost pe locul patru cu 406.000 de telespectatori pe minut.

COMERCIAL. MasterChef a condus pe publicul comercial cu 530.000 de telespectatori, locul doi fiind al Kanal D. Show-ul de gătit de pe Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de Pro TV, 251.000.

Audienţa posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Post Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.696.000 9,2 17,1
2 Kanal D 1.530.000 8,3 15,4
3 Antena 1 719.000 3,9 7,3
4 Antena 3 712.000 3,8 7,2
5 TVR 1 480.000 2,6 4,8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienţa posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:

URBAN Post Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 861.000 8,6 16,0
2 Pro TV 828.000 8,2 15,3
3 Antena 3 474.000 4,7 8,8
4 Antena 1 406.000 4,0 7,5
5 TVR 1 204.000 2,0 3,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Post TV Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 530.000 10,5 23,2
2 Kanal D 263.000 5,2 11,6
3 Antena 1 251.000 5,0 11,0
4 Acasa 114.000 2,3 5,0
5 Antena 3 110.000 2,2 4,8

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu stiu cum antenuta 1, se poate gandi la al doilea sezon iadul cocalarilor, cu aceste audiente foarte slabe! Mare greseala au facut cei trei bucatari tradatori, fugind de la ProTV!
  • @ Geo, MasterChef vizeaza targetul comercial 18 49 urban. MasterChef a fost depasit in sezoanele doi si trei de suleyman, pe urban si national, dar show-ul a ajuns la sezonul cinci. Targetul ProTV este 18 49 urban.
  • Oare cat de jos poate sa cada Antena1? Si cand te gandesti ca Hell este o emisiune ingrozitor de scumpa!! Toate emisiunile care dezamagesc crunt la Antena sunt si ff scumpe. Asta e mai dureros.
  • @ George, Targetul ProTV este 18 49 urban, iar serialele turcesti obtin audiente mici pe acest target. Cu audiente mari pe urban si national ProTV ar da faliment. Pentru publicitari conteaza si cine se uita la aceste productii.
  • Foarte interesant! Antenuta 1, cu iadul cocalarilor, apierdut si locul doi de pe comercial. Targetul comercial 18 49 urban, e singurul care conteaza. Publicitatea se vinde pe commercial, nu pe national sau urban.
  • Da...am scris eu gresit...pe urban...Interesanta pozitionarea celor de laKanal D, care aduc seriale care prind la publicul nostru cu trasaturi balcanice. Ar fi fost interesant sa avem o confruntare de filme turcesti pe acel tronson orar...dar cred ca si asa Pro tv-ul ar fi luat bataie...
  • reciteste articolul. MasterChef a fost depasit pe urban, nu national si, daca nu ma insel, este deja a doua oara cand se intampla asta. Mutarea tine de faptul ca serialul turcesc difuzat de Kanal D devine un al doilea Suleyman, care la vremea lui a impins de asemenea vechiul MasterChef pe locul doi.
  • comercialul conteaza, pe el se iau deciziile financiare. restul e poveste. sau statistica.
  • Sa inteleg ca Master Chef este intr-o usoara scadere...daca au fost depasiti de catre cei de la Kanal D pe segmentul de national?
  • Daca Protv ar difuza serialul Trandafirul Negru - Karagül in prime time ar face mega audienta, comparabila cu cea a serialelor de pe Kanal D. Pacat ca nu profita. Asa iau bataie la orase de la Tradarea.

Trimite un comentariu

sus