Skip to main content

MasterChef, urmărit de 1,8 milioane de persoane la ediţia de luni seara

 
Juriu MasterChef
Juriu MasterChef

Juriu MasterChefCookingshow-ul MasterChef a fost urmărit de peste 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară la ediţia de luni seara. Emisiunea a ţinut Pro TV pe primul loc în audienţe pe cele trei targeturi. Locul doi a fost al Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe, în timp ce pe publicul comercial locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu Hell's Kitchen, Iadul Bucătarilor.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul show-ului:

NAŢIONAL. MasterChef a atras luni seara o medie de 1,8 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Pro TV a fost la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D care a avut programat serialul Trădarea. Postul turcesc a atras, pe intervalul MasterChef, o medie de 1,4 milioane de privitori. Locul trei a fost al Antenei 1, care a atras o medie de 760.000 de persoane.

URBAN. La oraşe, Pro TV s-a situat tot pe primul loc cu MasterChef, atrăgând o medie de 940.000 de persoane pe minut. Kanal D a fost al doilea, cu 815.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu 470.000 de privitori.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, MasterChef a fost urmărit de 630.000 de persoane, în timp ce Antena 1, post aflat pe locul al doilea, a avut cifre la jumătate, 308.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.872.000 10,1 18,8
2 Kanal D 1.457.000 7,9 14,6
3 Antena 1 763.000 4,1 7,6
4 Antena 3 655.000 3,5 6,6
5 Romania TV 452.000 2,4 4,5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienţa posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 942.000 9,4 17,4
2 Kanal D 815.000 8,1 15,0
3 Antena 1 471.000 4,7 8,7
4 Antena 3 428.000 4,2 7,9
5 Romania TV 237.000 2,4 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 24 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 630.000 12,5 27,1
2 Antena 1 308.000 6,1 13,3
3 Kanal D 246.000 4,9 10,6
4 Acasa 105.000 2,1 4,5
5 Prima TV 87.000 1,7 3,7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Hell's Kitchen e o gluma ... e trecut de jumatate sezonul , si "concurentii" nu sunt in stare sa gateasca ... e jenant sa numesti o astfel de emisiune cooking show ...

    Pe partea cealalta , Master Chef mi se pare ca a avut cele mai inovative probe de pana acum ... un mare + pe partea asta fata de sezoanele anterioare.
  • Nu stiu citi oameni educati pot rezista sa urmareasca o asa mizerie de emisiune - Hell’s Kitchen - in care vezi atit de multi cocalari, manelisti si casnice cu figuri si apucaturi ciudate...si unde mai pui ca unii nu prea le au cu gatitul - nici cu unii de la Master Chef nu ma fac de rusine. Iar la Hell’s Kitchen lumea nu se ocupa numai de gatit...iese la sauna, la diverse activitati distractive, pune la cale idile...poate vom vedea si o scena de amor - daca este prevazuta in scenariu - pina la ultimul episod.
  • Masterchef a luat in seara asta premiul TV Mania pentru cel mai bun cooking show.

Trimite un comentariu

sus