Skip to main content

Patru premii pentru România la Eurobest 2014. McCann Bucureşti, cu Ghiţă Ciobanu, şi o campanie a Observatorului, printre marii câştigători

 
Gita si campania Observator
Gita si campania Observator

Gita si campania ObservatorRomânia a câştigat patru premii la Festivalul de publicitate Eurobest, unul dintre cele mai importante festivaluri europene de publicitate.

Publicitate

Printre laureaţii acestei ediţii se numără McCann Bucureşti cu trei premii (bronz la categoria Integrated, Argint - Use of Media şi Aur - PR) pentru campania "Ghiţă Ciobanul" şi Antena 1 cu un trofeu de aur pentru încurajarea românilor să doneze sânge prin campania „Viaţa fără roşu".

În cazul agenţiei McCann Bucureşti, celor trei premii câştigate la aceasta ediţie a festivalului Eurobest se adaugă alte cinci premii internaţionale câştigate de Campania „Ghiţa Ciobanul” în anul 2014: Bronze Lion la Cannes Lions 2014; Grand Prix şi 4 trofee de aur la festivalul Golden Drum 2014. De asemenea, tot în 2014, aceeaşi campanie câştiga trofeul Grand Effie la festivalul local de eficienţă Effie 2014.

La nivel de reţea, McCann Worldgroup a câştigat 2 Grand Prix (campania „Pay Per Laugh”, dezvoltată de The Cyranos McCann Spania), 4 premii de aur (campania Ţghiţă Ciobanul şi campania „Pay Per Laugh”), 7 premii de argint, 8 premii de bronz şi alte 21 de nominalizări. Aceste distincţii au plasat McCann Worldgroup pe locul al-3-lea în topul celor mai premiate reţele la Festivalul Eurobest.

Despre campania Observatorului "Viaţa fără Roşu", realizată în parteneriat cu Geometry Global

Campania s-a concentrat pe ideea de a prezenta anumite ştiri din cadrul Observatorului în imagini din care lipsea culoarea roşie.

Pentru această campanie, Geometry Global a câştigat "Grabd prix" şi două medalii de aur la festivalul de publicitate Golden Drum.

La ediţia Eurobest 2014, competiţia care recompensează creativitatea advertisingului european, au mai participat din România:

  • Kandia Dulce (reprezentată de agenţia McCann Erickson România),
  • Lidl Kiss (MRM Worldwide Bucureşti), Automobil Clubul Român (Publicis România),
  • Beck's (Beer Lowe & Partners Bucharest)

La nivel global, DDB a fost desemnată drept reţeaua de publicitate a anului, în cadrul Eurobest 2014. Iar titlul de Reţeaua de media a anului i-a revenit agenţiei Starcom MediaVest Group.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cum, mai, ghita cel insipid, inodor, incolor si de-o maxima falsitate a luat un PREMIU? :( ce au premiat la el? patitudinea si aparitia lui ponta? :(

Trimite un comentariu

sus