
Site-ul Port.ro anunţă că a decis să-şi administreze direct spaţiul de publicitate, după opt ani de colaborare cu regia Goldbach.
"Dorim sa va aducem la cunostinta ca, începând cu 1 ianuarie 2015, spatiul de reclama al PORT.ro va putea fi negociat si contractat direct prin intermediul departamentului nostru de vânzari si marketing.
Dupa o colaborare foarte buna pe care am avut-o în ultimii 8 ani cu Goldbach Audience Romania, din 2015 am decis sa exploatam acest spatiu în mod direct, inventory-ul nostru putând fi accesat direct de catre toate agentiile si clientii directi", se arată într-un mesaj trimis clienţilor de publicitate.
Florin Chiţu, director general Port.ro:
"Port.ro s-a maturizat si ne dorim sa abordam direct colaborarea cu agentiile de media si clientii mari, pentru a putea avea un suport si implicare directa si pentru a putea raspunde cat mai bine cerintelor din piata".
Port.ro este unul dintre cele mai mari site-uri cu informatii despre timp liber din Romania, activ de 15 ani în mediul online. Portalul este parte a grupului Central European Media Publishing (CEMP), cu operaţiuni în Ungaria, Serbia, Croatia, Slovacia, Cehia si România.
Decizia Port.ro vine la scurt timp după ce Golbach Media a trecut printr-o schimbare de acţionariat. Goldbach Media Romania si Goldbach Audience Romania au fost preluate printr-o tranzactie de tip Management Buyout de catre membri ai conducerii executive, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu