Skip to main content

FOTO & VIDEO. Cartoon Network şi Telefonul Copilului, parteneriat împotriva fenomenului social-psihologic "bullying". Alex Velea susţine campania

 
Alex Velea, Cartoon Network
Alex Velea, Cartoon Network

Alex Velea, Cartoon NetworkCAMPANIE DE INFORMARE. Cartoon Network, televiziunea de desene animate deţinută de grupul Turner, lansează campania naţională anti-bullying în parteneriat cu Asociaţia Telefonul Copilului.

Publicitate

Cunoscutul cântăreţ de muzică pop, Alex Velea, încurajează copiii şi tinerii din România să spună stop fenomenului bullying, în campania ce va fi lansată mâine de Cartoon Network, “CN CLUBUL PRIETENIEI”.

Sub sloganul ”Fii prietenos, nu răutăcios!”, campania are ca obiectiv sensibilizarea şi încurajarea copiilor de a lua măsuri împotriva hărţuirii şi agresiunii de orice fel.

Prin intermediul animaţiilor, Cartoon Network îi încurajează pe copii să vorbească despre experienţele lor, să îi sprijine pe cei hărţuiţi şi să fie prietenoşi cu toţi ceilalţi.

Despre fenomenul Bullying, în cifre

  • Peste 1.000 de copii din România au sunat în 2014 la “Telefonul Copilului 116 111” pentru a vorbi despre cazuri de bullying.
  • Majoritatea celor afectaţi de fenomenul bullying sunt copiii cu vârste între 12 – 17 ani.

Întrucât fenomenul bullying afectează copiii din întreaga ţară, Cartoon Network colaborează cu Asociaţia „Telefonul Copilului”, unul dintre cele mai importante ONG-uri din România, care abordează problemele acestora.

OBIECTIVUL CAMPANIEI. "Scopul acestei asocieri este de a informa despre bullying şi pentru a oferi consiliere şi ajutor celor care au nevoie.

Între 2011 – 2013, Asociaţia „Telefonul Copilului” a înregistrat peste 2.900 de apeluri de la copii care au dorit să vorbească despre bullying, 57% dintre aceştia fiind băieţi cu vârste între 12 – 17 ani", potrivit reprezentanţilor Turner (în România) şi ai asociaţiei Telefonul Copilului.

Alex Velea apare în spotul campaniei Cartoon Network. Campania mai include şi o serie de clipuri animate care se adresează atât copiilor care sunt afectaţi de fenomenul bullying, cât şi celor care sunt agresivi sau celor care sunt simpli observatori. Copiii afectaţi direct sau indirect de fenomenul bullying beneficiază de consiliere din partea unor persoane cu experienţă în abordarea acestor probleme pe website-ul CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei.

Hannes Heyelmann, Senior Vicepreşedinte şi Managing Director Turner Broadcasting pentru Europa Centrală şi de Est:

”Cartoon Network reprezintă locul unde copiii pot fi ei înşişi, încurajându-i să aibă încredere în ei. Ştim că fenomenul bullying este o problemă care afectează o mare parte dintre telespectatorii noştri. Împreună cu parteneri ca Asociaţia Telefonul Copilului şi Alex Velea, ne dorim să îi motivăm să acţioneze împotriva acestui fenomen şi să nu le fie frică să spună tare ce li se întâmplă. Noi tratăm această problemă delicată într-o manieră în care copiii o pot înţelege şi îi îndrumăm către specialiştii care îi pot ajuta.” a spus Heyelmann.

La rândul său, Alex Velea a spus:

“Mă bucur să ştiu că îi pot ajuta pe copii să se opună fenomenului bullying. Este o problemă reală şi toţi copiii din România pot fi afectaţi. Cred că primul lucru pe care cei mici trebuie să îl facă într-o astfel de situaţie este să stea de vorbă cu o persoană apropiată, de încredere, şi să povestească prin ce trec. Nu trebuie să sufere în tăcere sau să rămână indiferenţi atunci când asistă la astfel de hărţuiri. Toţi putem fi prietenoşi şi respectuoşi faţă de ceilalţi”.

https://www.youtube.com/watch?v=M8H71ct9mQ8

Cătălina Florea, Director Executiv, Asociaţia „Telefonul Copilului” spune:

“În lumea magică a desenelor animate, viaţa este o joacă frumoasă. În universul unor copii, însă, teama, suferinţa şi depresia au devenit noua realitate. Ştim asta din ceea ce ne spun copiii afectaţi de fenomenul bullying, care ne cer ajutorul odată cu apelul lor la „Telefonul Copilului 116 111”.

Campania lansată împreună cu Cartoon Network este prima campanie care abordează fenomenul bullying încă de la vârsta la care copiilor li se conturează personalitatea, totodată aducându-ne mai aproape de toţi acei copii care ţin sub tăcere ceea ce nu le dă pace, încurajându-i să ceară ajutor”.

PE REGIUNE. Cartoon Network desfăşoară campania anti-bullying “CN CLUBUL PRIETENIEI” şi în alte ţări din EMEA  (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) pe parcursul acestui an. Copiii pot afla detalii despre fenomenul bullying şi hărţuire pe website-ul CartoonNetwork.ro/clubulprieteniei. Tot aici, ei pot viziona videoclipuri animate şi mesajul lui Alex Velea.

GALERIE FOTO.

Alex Velea, Cartoon Network Alex Velea, Cartoon Network
https://www.youtube.com/watch?v=qfT5aaGMAFA

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai, sunt serioasa, dragul meu. Ei vand, asta-i singurul motiv. Ce fac in viata privata, e partea a 2-a.
  • Dragi tovarasi, Alex Velea este mai alb decat de obicei sau mi s-a stricat mie monitorul?
  • Vedeta de luat exemplu in Romania pentru tineri, eu zic ca este Andra. Alta vedeta nu prea.. Smiley, si cam atat.
  • Pe Smiley poti sa-l ei ca exemplu, el nu are niciun tatuaj vizibil, nu are copil in concubinaj! Fii serioasa.

    "Vedeta" de luat exemplu nu trebuie sa fie in Romania. Vedetele de luat exemplu sunt doar parintii, ei aceste "vedete".
  • Pentru ca sunt tineri, sunt in voga, sunt cunoscuti, au concerte, apar peste tot, de-asta ii coopteaza pe el, Smiley e sau a fost ambasador al bunavointei UNICEF. Cu tot respectul, da' pe cine ai vrea sa fie imaginea campaniei? Mirabela Dauer?
  • PR-ul de la CN isi ia banii de pomana,Telefonul Copilului doarme? cum poti sa asociezi un astfel de proiect TOCMAI cu Alex Velea???un artist de o inalta tinuta morala!
  • Alex Velea la Cartoon Network??? asta e de tot Rasul. nu e de mirare cum RCS inca mai tine Cartoon Network Partajat cu TCM.

Trimite un comentariu

sus