Compania-mamă a Pro TV a atras în România venituri din publicitate de 22,3 milioane de dolari în primul trimestru al acestui an. În termeni de cotă de piaţă, documentul precizează că posturile deţinute de Pro TV au luat 63% din publicitatea TV a primelor trei luni. Posturilor Intact le-au revenit 20% din banii primului trimestru, notează raportul.
O parte importantă din veniturile Central European Media Enterprises în România au venit de la cablişti. Mai exact, este vorba despre 10,4 milioane de dolari.
Sumele cumulează operaţiunile TV ale CME în România,. Este vorba de posturile Pro TV, Pro Cinema, Acasă TV, Acasă Gold, Sport.ro şi MTV. Oficialii Pro TV au precizat pentru Paginademedia.ro că, în prezent, niciunul din canale nu este de vânzare.
“Compania CME este dedicata activitatii sale principale, televiziunea. Niciuna dintre statiile din portofoliul PRO TV nu este de vanzare”, au precizat oficialii Pro TV pentru Paginademedia.ro.
În dolari, cifrele pentru România sunt mai mici decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, când compania a atras din publicitate 24,5 milioane de dolari, însă în raport se menţionează că variaţiile sunt influenţate de variaţia cursului dolarului. Dacă este eliminată creşterea dolarului din ultima perioadă, se poate remarca o evoluţie „pe plus” a veniturilor din publicitate, precum şi a celor de la cablişti, prezicează raportul.
Acelaşi raport, prezentat investitorilor CME, mai arată că posturile din familia Pro au o cotă din publicitatea TV de 63%.
Evoluţia operaţiunilor CME în România, din prezentarea făcută investitorilor
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
1 rcs in mare are canale create de la zero doar u tv e cumparat
2 rcs plateste putin pe canale pe care la distriiubie dar mite sa cumpere scump
3 daca iar fi dus capul pe cei care au scris ar fi trebuit sa spuna ca lui cesnavicius iau prelucit mandatul la dracu nu al puneau inca sef inca 4 ani sau cat are mandate si la o luna
sa vanda tot plus co ceo cme care a fost la bucuresti a spus ca niciun canal din tot grupul nu e de vanzare interviu recent daca se vinde canele vand scump sunt considerate afaceri de baza plus ca au luat ucl uel vor avea de castigat din toamna
au dreptul la prima optiune la ucl conform noilor reguli uefa
Program toamna PROTV:
Luni - marti: MasterChef
Miercuri: Visuri la Cheie
Joi: Las Fierbinti
Vineri, sambata sau duminica: Film/Tumble
De exemplu: 17:30 - 19:00, o noua emisiune prezentata de o femeie [ femeile prind mai bine, cica:)) ], ar putea sa o faca gen: "Aici e dreptul tau la viata!" ajutandu-i pe cei nevoiasi, femeile care sunt batute, copiii abandonati. :)
In locul Lectiilor de nimic, ar programa un film/serial/"emisiune distractiva?".
Asa as vedea eu audienta mai buna, acum fiecare dupa gusturile ei/lui.