Skip to main content

Lecţii de viaţă, mai slab ca la prima ediţie. Surpriza serii: serialul turcesc de pe Acasă a bătut Ştirile Pro TV şi Observatorul. Ştirile Pro TV au furat startul cu patru minute

 
lectii de viata_
lectii de viata_

A doua ediţie a fake reality-ului Lecţii de viaţă, de pe Pro TV, a avut cifre sub prima difuzare, cea de luni şi şi-a menţinut poziţia mult în urma Antenei 1. Ca şi luni, Pro TV a fost pe locul al treilea la nivel urban şi pe doi la oraşe şi pe targetul comercial.

Publicitate

Surpriza serii a fost Ştirile Pro TV. Programul a furat startul cu nu mai puţin de patru minute: a început la 18.56. Audienţele: la nivel naţional, Ştirile Pro TV au fost pe locul doi, după Acasă TV, care difuza serialul turcesc Puterea destinului. La nivel urban, a revenit pe prima poziţie după ce, luni Pro TV fusese pe locul al treilea.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

Lecţii de viaţă, audienţă la jumătate faţă Antena 1:

NAŢIONAL. A doua ediţie Lecţii de viaţă a fost urmărită de 670.000 de români pe minut, cu 100.000 sub ediţia de luni. Pro TV a fost pe locul doi, mult în urma Antenei 1, care avea cu Acces Direct o audienţă dublă: peste 1,3 milioane de români.

URBAN. Fake realityul de pe Pro TV rămîne pe locul trei la oraşe. Media la oraşe a emisiunii: 317.000 de telespectatori, cu doar 7.000 peste ziua de luni. Pe intervalul programului, Antena 1 era urmărită ieri de 660.000 de persoane (o scădere de aproape 200.00 faţă de ziua de luni), iar serialul de pe Acasă TV înregistra 345.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Locul doi pentru Pro TV şi pe targetul comercial, cu o medie de 180.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La Acces Direct se uitau, pe intervalul emisiunii, aproape 280.000 de telespectatori din acest segment.

Audienţa posturilor TV de marţi, 31 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.341.000 7.3 22.6
2 Pro TV 668.000 3.6 11.3
3 Acasa 524.000 2.8 8.8
4 Antena 3 340.000 1.8 5.7
5 Kanal D 268.000 1.5 4.5

Audienţa posturilor TV de marţi, 31 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 659.000 6.5 19.6
2 Acasa 345.000 3.4 10.3
3 Pro TV 317.000 3.1 9.4
4 Antena 3 266.000 2.6 7.9
5 Kanal D 179.000 1.8 5.3

Audienţa posturilor TV de marţi, 31 martie, pe intervalul Lecţii de viaţă, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 277.000 5.5 21.7
2 Pro TV 181.000 3.6 14.1
3 Acasa 106.000 2.1 8.3
4 Kanal D 76.000 1.5 5.9
5 Romania TV 40.000 0.8 3.1

Ştirile Pro TV au furat startul cu patru minute. Au câştigat oraşele, dar au fost sub serialul de pe Acasă TV

Ştirile Pro TV au început aseară la 18.56, cu patru minute înainte de ora normală. Este prima dată, cel puţin în acest an, când Ştirile Pro TV fură startul cu patru minute.

Audienţele: La nivelul întregii ţări, Ştirile Pro TV au fost pe locul doi, după serialul turcesc Puterea destinului, de pe Acasă TV. Atât Ştirile Pro TV, cât şi Observatorul Antenei 1 au avut cifre mult sub ziua de luni. O explicaţie: la ora 19.00, preşedintele Klaus Iohannis făcea în direct de la Cotroceni bilenţul primelor 100 de zile de mandat. Toate posturile de ştiri transmiteau în direct conferinţa.

La oraşe, Ştirile Pro TV au recuperat primul loc după ce, luni seară, programul prezentat de Andreea Esca era pe poziţia a treia, după Antena 1 şi Acasă TV.

Audienţa Ştirilor Pro TV de marţi, 31 martie:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Acasa 1.179.000 6.4 15.9
2 Pro TV 1.169.000 6.3 15.8
3 Antena 1 1.056.000 5.7 14.3
URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 641.000 6.3 15.6
2 Acasa 608.000 6 14.8
3 Antena 1 518.000 5.1 12.6
COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 332.000 6.6 19.7
2 Acasa 267.000 5.3 15.8
3 Antena 1 237.000 4.7 14

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • misto. ma uitam la show cand eram mic. are sens avand in vedere succesul Sunt celebru.
  • @Iulian : cauta pe net si vei gasi. media pe comercial pe 17-19 a fost Antena 1 - 4,7, Protv - 4,2, adica mult mai mica decat cea de pe intervalul Lectii de viata, de unde rezulta ca Protv a fost lider pe comercial intre 17 si 18. Nu stiu de ce te contrazici fara sa verifici.
  • @Florin keep calm, Stirile ProTV si Mamaruta n-au fost peste Acces Direct, si stiu sa citesc, nu-ti fa tu probleme.
  • Bulgaroaica aia de la programe si ana maria bazga ingroapa incet si sigur protv-ul. Televiziunea scade si in 2 ani va fi praf.
  • Fort Boyard va fi in Romania. Licenta a fost cumparata de un intermediar si se negociaza cu o televiziune.
  • Iulian invata sa citesti. Am zis ca Stirile Protv si Maruta au fost peste Acces direct, nu Lectii de viata.
  • Sefa de programe TV de la ProTV parca ar fii Mona Segall la Antena 1, care a "tras in jos" Antena 1 cu show-ul dansat(Danseaza printre Stele) dar si cu show-ul culinar(HK)
  • Pai unde este stirea cu Ruxandra Ion la Antena Group
    Si ce televiziune? Ca de, nu se stie cine .
  • Geo esti pe alta lume sau citesti audientele de pe Reporter Imaginar(aia ce tin cu ProTV).
    De cand pana cand Mamaruta a fost peste Acces Direct? Acces Direct a fost aproape in fiecare luna din an pe locul 1/2/3 la emisiunile de divertisment, cat despre Mamaruta abia daca era pe locul 5.
  • Care "alt site"? Daca ProTV era lider cu "Lectii de viata" anuntau inclusiv pe site, ca na, doar se mantresc cu o emisiune Reality-fake.
  • din cifrele de pe alt site ar rezulta ca pe comercial intre 17 si 18 Stirile Protv si Maruta au fost peste Acces direct. Lectii de viata ar fi pierdut 1,2% audienta pe intervalul sau, ceea ce nu e mult, dar e indeajuns. Oricum, s-ar putea ca la 16 emisiunea sa se descurce mai bine fata de concurenta si sa atraga pentru Stiri si Maruta un public mai mare la ora 17:00.
  • cata incredere ai ca tu detii adevarul. :)) ideea este ca modificarile astea nu au venit ca noua sefa de programe nu avea ce sa faca. ele au aparut pentru ca Maruta este constant sub Acces direct. asta nu se intampla de ieri, ci de ani, adica de pe vremea vechiului director de programe. mi-ar fi placut ca paginademedia sa posteze si audientele pe care Maruta le-a facut in ambele zile pe tronsonul sau ( 17:30-18:00).
  • Era de asteptat ca ”Lectii de viata” sa scada. Multa lume a fost curioasa sa vada prima editie, s-a lamurit si a trecut la Antena 1 sau la Acasa. Iar Pro TVul si-a luat-o inca o data pe mina noii șefe de la programe, care chiar nu a adus nimica bun in grila...ba, mai mult, a stricat tot ceea ce era ordonat, de ani buni. Se stia ca Măruță acoperă tronsonul 17 - 19 și lumea acolo stătea, ba se uita și la știrile de la ora 19. ”Inteligenta” de la Pro TV parcă lucrează pentru concurență, dintr-un foc a nenorocit două tronsoane orare, 18 - 19 și, mai ales 19 - 20, acolo unde Pro TVul nu mai luase bătaie, de ani buni.

Trimite un comentariu

sus