Skip to main content

Ce audienţe a scos Titanicul, într-o seară cu derby-ul Steaua -Dinamo. Ratingurile megaproducţiei în anii trecuţi

 
titanic
titanic

Superproducţia Titanic, difuzată de duminică seara pe Pro TV, a avut un adversar "nemăsurat": derby-ul Steaua - Dinamo, difuzat de Digi Sport. Canalul RCS nu este în măsurătorile de audienţă, dar categoria Alţii, care include toate canalele nemăsurate, a avut o creştere pe interval.

Publicitate

Titanicul a avut cifre cel puţin duble în comparaţie cu celelalte posturi monitorizate. Doar categortia Alţii a avut cifre comparabile. Nu se poate spune câţi din categorie s-au uitat la Steaua - Dinamo şi câţi la alte canale, dar este evident că o mare parte s-a orientat către meciul de pe DigiSport.

Este al treilea an consecutiv în care Pro TV difuzează filmul cu Leonardo di Caprio, dar prima difuzare într-o lună de primăvară. De obicei, era programat în luni de iarnă, cu un consum TV mai ridicat. Cele mai bune cifre le-a obţinut în 2011, pe 2 ianuarie (aproape de două ori mai mari decât în acest an). Recordul de audienţă al Titanicului a fost însă prima difuzare de pe TV, dată de Antena 1, acum peste zece ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor TV pe intervalul filmului Titanic difuzat duminică, de Pro TV, dar şi cifrele obţinute anii trecuţi de filmul regizat de James Cameron (20.30-00.15):

NAŢIONAL. Filmul de pe Pro TV a fost urmărit, aseară, de aproape 1,6 milioane de români în fiecare minut. Pe locul următor între canalele monitorizate, Kanal D era vizionat de 720.000 de telespectatori. Categoria Alţii a totalizat pe interval peste 1,5 milioane de români.

În anii trecuţi, Titanicul era programat iarna, în luni cu un consum mare de televiziune. Astfel, anul trecut, Titanic a fost difuzat de Pro TV de Anul Nou, pe 2 ianuarie, cu o medie de 2,3 milioane de telespectatori. Acum doi ani, difuzat pe 16 februarie, număra 1,8 milioane. Cele mai bune cifre le-a obţinut la difuzarea din 2 ianuarie 2011: aproape 2,6 milioane de persoane.

URBAN. La oraşe, audienţa Titanic de 3 mai a fost de 845.000 de persoane. Poziţia următoare a fost a postului Antena 3, cu audienţe la jumătate în comparaţie cu Pro TV. Ce s-a întâmplat la categoria Alţii: un număr de 963.000 de persoane au ales alte posturi decât cele măsurate.

Anul trecut, filmul Titanic avea la oraşe 1,1 milioane de telespectatori pe minut, iar în 2013, peste un milion. La prima difuzare de pe Pro TV, pe 2 ianuarie 2011, Titanicul înregistra 1,54 milioane de telespectatori de la oraşe.

COMERCIAL. Din publicul Titanic, aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Categoria Alţii a adunat 468.000 de telespectatori din acest target, Antena 1 - 241.000, iar Prima TV - 123.000.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 mai, pe intervalul filmului Titanic (20.30-00.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.575.000 8.5 18.0
2 Altii 1542.000 8.4 17.7
3 Kanal D 720.000 3.9 8.2
4 Antena 1 590.000 3.2 6.8
5 Prima TV 567.000 3.1 6.5
6 Antena 3 558.000 3.0 6.4
7 National TV 536.000 2.9 6.1
8 Romania TV 330.000 1.8 3.8
9 TVR 1 259.000 1.4 3.0
10 B1TV 163.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 mai, pe intervalul filmului Titanic (20.30-00.15), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 963.000 9.3 19.9
2 Pro TV 845.000 8.4 17.4
3 Antena 3 413.000 4.1 8.5
4 Antena 1 354.000 3.5 7.3
5 Kanal D 272.000 2.7 5.6
6 National TV 252.000 2.5 5.2
7 Prima TV 228.000 2.3 4.7
8 Romania TV 225.000 2.2 4.7
9 TVR 1 146.000 1.4 3.0
10 B1TV 107.000 1.1 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 mai, pe intervalul filmului Titanic (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 491.000 9.7 21.9
2 Altii 468.000 9.3 20.9
3 Antena 1 241.000 4.8 10.8
4 Prima TV 123.000 2.4 5.5
5 Kanal D 119.000 2.3 5.3
6 Antena 3 100.000 2.0 4.5
7 National TV 95.000 1.9 4.2
8 TVR 1 56.000 1.1 2.5
9 Romania TV 53.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 41.000 0.8 1.8

Recordul absolut al Titanicului, în 2002 la difuzarea de pe Antena 1

Titanic a fost difuzat în premieră în România în urmă cu 13 ani. În decembrie 2002, la difuzarea de pe Antena 1, producţia a dat recordul vremii în materie de filme: peste 50% cotă de piaţă de urban şi aproape 60% pe comercial.

Cifrele primei difuzări Titanic în România, în decembrie 2002:

Naţional: 3.645.000 de români pe minut, 19 rating şi 38,1% cotă de piaţă

Urban: 2.706.000 telespectatori pe minut, 24,5 rating, 50,2% share (peste jumătate dintre telespectatorii din oraşe care se uitau la televizor erau pe Titanic)

Comercial: 1.464.000, 26,3 rating, 56,9 cotă de piaţă

La Pro TV, cifrele cele mai mari au fost obţinute în 2011, la prima difuzare a Titanicului de către postul din Pache Protopopescu.

Audienţa Titanic la difuzările de pe Pro TV:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
2 ianuarie 2011 2.598.000 telespectatori pe minut 1.538.000 873.000
27 noiembrie 2011 1.182.000 742.000 440.000
16 februarie 2013 1.824.000 1.013.000 619.000
2 ianuarie 2014 2.334.000 1.145.000 738.000
3 mai 2015 1.575.000 845.000 491.000

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Este clar că majoritatea celor de la Și alții s-au uitat la meciul Dinamo - Steaua...
    Și, totuși, Look TVul, care a difuzat același meci, și este pe toate rețelele de cablu nu apare nicăieri. Da, in reteaua RCS lumea a ales sa vada meciul gratuit pe Digi...dar in Orange, UPC, Telekom si alții...oare opțiunea de 10 lei este activată de un număr destul de mic de abonati ai acestor retele?
  • asa este. plus ca nici ei nu intrerup filmele cu pauzele publicitare.
  • Eu m-am uitat pe Digi Film. Au astia niste filme beton. Premiere dupa premiere. In mod sigur e cel mai bun canal de film de la noi.Daca s-ar apuca si ei de productie proprie HBO ar fi poveste...
  • Decat sa vad pentru a 3-a oara un "Titanic" intrerupt de raclama (filmul a inceput la 8.30 si s-a terminat la ora 12.15 de unde rezulta un total de publicitate de 30 de minute), am preferat sa revad "Zbor deasupra unui cuib de cuci" si pe aceasta cale doresc sa felicit TVR-ul pentru faptul ca nu au difuzat publicitate pe perioada filmului!
    Vreau sa mai precizez ca pe acelasi interval orar pe Digi Film au fost Expendables 3 si Inglourious Basterds. Deci o seara de duminica mai mult decat ofertanta :)
  • Traducerea la ce ai scris tu Iulian e :

    PRIMA TV la bataie cu A1 pe locul 4. - (pare si un titlu bun pentru articol :) )

    Asta e realitatea de ce sa ne ascundem dupa deget. Un pic le-a lipsit celor de la Prima sa ia locul 4 antenei.
  • Nu ai cifre pentru intervalul ala, asa ca vorbesti despre ceva ce nu cunosti.
  • Pe langa RCS care este interesat de preluarea posturilor Acasa TV & Gold, au mai fost discutiicu inca 2 companii importante: suedezii de la Modern Times Group si americanii de la Sony Pictures Television Networks, acestia au preluat operatiunile MTG din Ungaria. Au mai fost discutii cu niste cehi, dar favorit sunt romanii de la RCS. Nu stiu ce discutii au fost cu Ghita, dar CME nu va vinde unor oameni care sunt in politica. Anul acestea nu se va vinde nicio televiziune de la CME, se vor vinde doar companiile nonmedia: studiouri, case de productii, cinema, casa de discuri...
  • ce e asa surprinzator? emisiunea nu a inceput tocmai bine, iar Antena nu a incercat in niciun mod sa o promoveze in ultima saptamana. eu, care am laudat emisiunea, am uitat ieri de ea. pe de alta parte, Kanal D a avut intotdeauna cifre bune cu emisiunea lui Ernest, iar Titanic este un film foarte lung care s-a intersectat cu mai multe programe. Insula iubirii a avut doar putin mai mult de 50% din interval, asa ca nu ti-ar strica tie sa adopti o atitudine corecta. :))
  • Deci romanii se uitau la emisiunea de rahat: Mama mea e cea mai buna si nu la Insula Iubirii, ne lasati? Dati audientele corecte, nu prostia asta.

Trimite un comentariu

sus