Skip to main content

Licitaţie de 180.000 de euro: Cum vrea Radioul Public să promoveze Radio România Actualităţi în marile oraşe

 
Radio Romania campanie outdoor
Radio Romania campanie outdoor

Foto: cityinads.com
Foto: cityinads.com

Publicitate

Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a lansat o licitatie pentru a cumpara din surse proprii servicii de promovare pentru Campania „Radio România Actualitati” in Bucuresti si 6 orase cu peste 200.000 locuitori. Contractul are o valoare estimată de 810.000 lei (180.000 de euro), conform unui anunt publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Promovarea principalului post din portofoliul SRR se va face pe autobuze si tramvaie, la metrou si vor fi panouri publicitare si meshuri pe cladiri centrale situate in zone cu trafic pietonal intens.


Decizia SRR de a promova Radio Romania Actualitati a fost luata luna trecuta de conducerea societatii dupa cum paginademedia.ro a scris AICI.

La acel moment, SRR si-a motivat această decizie "pornind de la necesitatea consolidării poziţiei Radio România de lider pe piaţa radio, într-un mediu puternic concurenţial" şi având la bază campania "Radio România 85", "ale cărei rezultate pozitive nu au întârziat să apară în anul 2014".

Cum se va desfasura campania de promovare:

Perioada de desfăsurare a campaniei este 18 septembrie – 23 octombrie 2015 (5 saptamani).

LOT I - colantare autobuze tramvaie:

Reclamele vor aparea pe 10 autobuze în Bucuresti. În plus, în provincie, câte 4 autobuze/tramvaie în 6 din oraşele în care se va desfăsura campania.
- Traseele vehiculelor colantate trebuie să fie centrale si să aibă minimum 10 km. în Bucuresti şi minimum 5 km. în provincie.
- Valoare totală estimată Lot I: 315.000 lei (70.000 euro) fără TVA

LOT II. METROU

a) panouri 5 statii x 2 panouri/statie = 10 panouri

b) backlit-uri scări acces

c) autocolantare spatii metrou pereti/ placă de forex

autocolante: 5 (5 statii x 1 buc./statie)

- valoare totală estimată Lot II: 90.000 lei (20.000 euro) fără TVA

LOT III. PANOURI PUBLICITARE

  • Bus shelter city lights
  • Backlit-uri în intersectii
  • Unipol-uri luminate
  • X-tra Billboard-uri luminate

- valoare totală estimată Lot III: 337.500 lei (75.000 euro) fără TVA


LOT IV. MESH-URI PE CLĂDIRI

Mesh publicitar 1 de 150 mp

Mesh publicitar 2 de 250 mp

Ambele amplasate pe clădiri centrale importante situate în intersectii cu intens trafic pietonal si/sau auto, în zonele Piata Victoriei, Piata Universitătii, Piata Romana, Piata Unirii, Dorobanti;

- Valoare totala estimata Lot IV: 67.500 lei (15.000 euro) fara TVA

În valoarea ofertei trebuie incluse, fără a fi detaliate, costurile cu: chirie pe întreaga

perioadă, productie, decorare si neutralizare, taxe, etc.

Conditii de participare la licitatie:

Cerinta minima pentru companiile interesate de aceasta licitatie este ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, (2012, 2013, 2014) sa fie de cel putin 1.620.000 lei respectiv:

Pentru LOTUL I – 630.000 lei

Pentru LOTUL II – 180.000 lei

Pentru LOTUL III – 675.000 lei

Pentru LOTUL IV– 135.000 lei

Cifra medie de afaceri pentru operatorii economici încadrati conform legii în categoria IMM va fi admisa în cuantum, de 50% din nivelul minim impus.

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2015. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 06.07.2015. Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc in aceeasi zi.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus