Skip to main content

CONTRACT. Telekom, sponsor principal al Echipei de Fotbal a României

 
Telekom
Telekom

Telekom
Răzvan Burleanu, preşedintele Federeaţiei ROmâne de Fotbal şi nikolai Beckers, CEO Telekom

Publicitate

Telekom a devenit sponsorul principal al naţionalei de fotbal, până la finalul anului 2016, în urma unui parteneriat încheiat cu Federaţia Română de Fotbal.

Contractul este valabil până la finalul anului 2016, posibilitatea de prelungire a contractului până în 2018.

Telekom este sponsor principal al Naţionalei. Ceilalţi sponsori ai reprezentativei sunt Bergenbier (cu care FRF a semnat în luna ianuarie) şi BancPost.

Brand-ul Telekom România este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote.

Telekom are în portofoliu şi canalul DolceSport, deţinând drepturile de difuzare pentru competiţii precum Euro 2016, UEFA Champions League şi UEFA Europa League.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • la cat Fotbal are DolceSport, nu as fi surprins daca si meciurile nationalei vor fi tot pe DolceSport (si chiar daca nu pe Dolce, tot vor fi pe un Canal privat vor fi pana la urma, daca tvr e in Faliment si se va desfiinta cat de curand)

Trimite un comentariu

sus