Skip to main content

După pitchul Carrefour, organizaţia care reuneşte agenţiile de publicitate anunţă lansarea Ghidului de Pitch

 
pitch
pitch

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) va lansa, săptămâna viitoare, Ghidul de Pitch, ce vizează modul de organizarea a licitaţiilor în publicitate.

Publicitate

Evenimentul este anunţat pentru ziua de marţi, 23 iunie. Mutarea celor de la UAPR vine la scurt timp după brieffing-ul de pitch, organizat de Carrefour cu două săptămâni în urmă care a stârnit replici dure din partea unor publicitari.

Reamintim că, în urmă cu trei săptămâni, Carrefour a trimis o invitaţie la briefing la aproape toate agenţiile de creaţie şi branding din industrie. Peste 80 de agenţii - full service, shopuri de creaţie, agenţii de digital – s-au prezentat la întâlnirea de la hotel Pullman.

„Imi este rusine cu momentul asta in care se afla industria. Mă simt insultat, umilit, luat în bătaie de joc”, a spus la vremea respectivă Robert Tiderle, creativul care conduce agenţia Papaya Advertising. Adrian Preda – “Predu”, Director de Creaţie la FriendsTBWA, se declara uluit: „Este incredibil. În 20 de ani de publicitate nu am trăit aşa ceva. Nicio agenţie civilizată, normală, nu o să se bage la acest pitch.” El a povestit că Jean Baptiste Dernoncourt, directorul Carrefour România a spus că “e plictisit” şi că vrea “să nu mai fie plictisit”. “Spunea asta cu agenţia lor actuală – Publicis – în sală”.

La o zi după „marele pitch”, UAPR a reacţionat prin preşedintele său, Radu Florescu, care a declarat că este un moment oportun pentru introducerea ghidului de pitch în industrie.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • moga moga
    Este un simplu exercitiu de imagine al agentiilor - pentru ca acest Ghid este, de fapt, o mare gogomanie. Este ca si cand ma duc la piata sa cumpar cartofi iar taranii fac un ghid despre cum sa ma milogesc pentru a cumpara marfa lor la pretul lor, in conditiile lor... ha!
    O alta gogomanie este ideea ca cineva va lua in seama acest ghid - OK, exista, - iar daca eu, ca si client, il ignor dar platesc corect pentru serviciile pe care vreau sa le contractez ce pot ei sa imi faca? Vor refuza sa mai incheie contracte cu mine? M-as mira! Se unesc si fac un embargo general? Sa fim seriosi...
    Ia sa vina o alta mare corporatie gen Unilever sau Procter&Gamble cu bugete serioase pt publicitari - sa faca ei un alt pitch chemand toate agentiile (si facand ceva pe ghidul lor) - punem pariu ca "marii creatori" (cu copy-paste a campaniilor de afara) vor umple din nou sala? Vor alerga cu limba scoasa sa prinda un contract cu asa clienti
  • Florin Florin
    un eveniment nefericit a devenit o uriasa oportunitate de a-si acorda importanta pentru agentiile de publicitate din Romania. imi vine sa vomit.

Trimite un comentariu

sus