Skip to main content

Studiu de audienţă pentru presa scrisă, la reducere pentru agenţii de media, PR şi creaţie. În ce condiţii

 
BRAT
BRAT

Biroul Roman de Audit Transmedia anunţă o reducere pentru agentiile de media, PR şi creaţie la datele din studiul SNA FOCUS. Agenţiile pot beneficia de ofertă în anumite condiţii, legate de nivelul cifrei de afaceri.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Cine primeşte reducerea?

Pentru agentiile care in anul 2014 au inregistrat o cifra de afaceri de sub 20 milioane lei, BRAT propune achizitionarea anului de studiu SNA FOCUS 2015 – 2016 la un cost cu 40% mai mic fata de cel uzual, plătibil în trei tranşe.

„Obiectivul BRAT este de a democratiza accesul la rezultatele studiului SNA FOCUS, etalonul industriei de media si publicitate in ceea ce priveste audienta si tranzactionarea spatiului publicitar pentru presa scrisa. SNA FOCUS este un studiu de strategie media, unica cercetare din Romania care masoara dintr-o sursa unica atat consumul media cat si interesele si opiniile, stilul de viata al respondentilor si care permite analize complexe de segmentare si clasificare a publicului pe criterii multiple”, anunţă reprezentanţii BRAT.

Rezultatele studiului puse la dispoziţia utilizatorilor în cadrul acestei oferte se referă la perioada de măsurare 2 iunie 2015 – 31 mai 2016, universul măsurat fiind populaţia urbană cu vârste între 14 şi 74 ani, iar volumul eşantionului anual de 14.000 interviuri. Oferta implica accesul la baza de date ce conţine totalitatea rezultatelor studiului, prin intermediul softului specializat Sesame, prin intermediul unui număr maxim de 10 licente, training şi client service.

Oferta de pret lansata de BRAT este valabila până la data de 15 iunie.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus