Skip to main content

A doua ediţie Super Trip, peste cifrele de debut: Pro TV a urcat pe locul doi pe naţional şi la oraşe. Pe comercial, a trecut de pe primul loc, pe poziţia a doua

 
Super Trip 2
Super Trip 2

AUDIENŢE. A doua ediţie Super Trip, de pe Pro TV a avut cifre de audienţă peste performanţele primei emisiuni, pe toate cele trei targeturi.

Publicitate

Aseară, Pro TV a fost cu emisiunea pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe (faţă de locul trei la prima difuzare, miercuri). Pe targetul comercial însă, Pro TV a trecut pe locul doi (faţă de primul loc la ediţia de debut), la foarte mică distanţă în urma Antenei 1.

De notat că emisiunea Super Trip de ieri a avut un alt interval de difuzare: între orele 21.30 şi 22.30. Prima ediţie, de miercuri, a fost cu o oră mai lungă (a început la 20.30). Emisiunea de aseară s-a intersectat cu serialul Dila (pe Kanal D) şi cu filmul SF Numărul patru (pe Antena 1).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV joi, pe intervalul celei de-a doua ediţii SuperTrip (21.30-22.30):

NAŢIONAL. A doua ediţie Super Trip cu Andi Vasluianu a fost urmărită de 760.000 de telespectatori pe minut, cu 130.000 mai mulţi decât la ediţia de la debut. Pro TV a fost cu aceste cifre pe locul al doilea (faţă de locul trei cu o zi înainte, când se bătea cu Dila, cu În puii mei şi cu Te pui cu blondele).

Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, cel mai urmărit post a fost Kanal D, cu o medie de 1,2 milioane de români pe post, la serialul Dila.

URBAN. Şi la oraşe, Pro TV a avut cu a doua ediţie Super Trip cifre mai mari decât la debut: 405.000 de telespectatori, un plus de 40.000 de telespectatori. Pro TV a urcat pe locul doi şi pe targetul urban, după Kanal D (post cu o medie de 680.000 de telespectatori).

La ediţia de miercuri, Pro TV a fost pe locul trei, după Kanal D şi Antena 1.

COMERCIAL. Schimbare de clasament şi pe segmentul comercial. Aici, Pro TV a trecut pe locul al doilea (faţă de prima poziţie la debutul Super Trip), la mică diferenţă în urma Antenei 1.

Ieri, la a doua ediţie, Super Trip a numărat 259.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut, un plus de 20.000 în comparaţie cu ziua de miercuri.

Antena 1 a avut însă o creştere mai mare comparativ cu ziua de miercuri şi a fost peste Pro TV. Diferenţa a fost de doar câteva mii de telespectatori. Antena 1: 264.000 de telespectatori pe targetul comercial, Pro TV - 259.000.

Audienţa posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.201.000 6.5 16.2
2 Pro TV 761.000 4.1 10.3
3 Antena 1 568.000 3.1 7.7
4 Antena 3 539.000 2.9 7.3
5 Romania TV 322.000 1.8 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 679.000 6.7 16.3
2 Pro TV 405.000 4 9.8
3 Antena 1 371.000 3.7 8.9
4 Antena 3 354.000 3.5 8.5
5 Acasa TV 175.000 1.7 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 264.000 5.2 16.2
2 Pro TV 259.000 5.1 15.9
3 Kanal D 191.000 3.8 11.7
4 Acasa TV 77.000 1.5 4.7
5 Antena 3 65.000 1.3 4

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • emisiunea a fost ajutata si de Las fierbinti, dar si pentru ca are mai mult sens in doze de o ora.
  • Dupa cum spuneam si ieri, Super Trip trebuie scos urgent din Prime Time! Audientele sunt aproape la jumatate fata de media ProTV in Prime Time. Daca Super Trip ramane in Prime Time, luni si marti, de la 21.30, nu cred ca va obtine peste 4 rating pe comercial, la concurenta cu poftiti pe lanoi.
  • Nu conteaza ca auurcat pe locul 2 national.
    Au pierdut pozitia de lider pe comercial...asta este vestea cea mai proastă.

Trimite un comentariu

sus