Skip to main content

AUDIENŢE. Debutul Splash de la Antena 1: locul trei la oraşe şi doi pe naţional şi comercial

 
Splash
Splash

AUDIENŢE. Prima ediţie a emisiunii Splash! Vedete la apă, de pe Antena 1, a scos audienţe care au plasat postul pe locurile doi-trei în audienţele TV pe interval.

Publicitate

Emisiunea prezentată de Pepe, Alina Puşcaş şi Diana Munteanu a fost pe poziţia a treia la nivelul întregii ţări şi pe locul doi la oraşe şi pe targetul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul primei ediţii a emisiunii Splash! Vedete la apă din acest sezon (20.30-23.00):

NAŢIONAL. Splash a fost urmărită, la nivel naţional, de 760.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a fost pe locul 3 pe interval, după Kanal D (cu peste un milion de români pe post) şi Pro TV (cu aproape 800.000).

Pe intervalul Splash, pe Pro TV a fost Las Fierbinţi (până la 21.30) şi apoi filmul Riddick (cu Vin Diesel), iar pe Kanal D a fost serialul Dila (aflat la episoadele de final) şi apoi WowBiz.

URBAN. Locul doi pentru Splash la oraşe. Media emisiunii de la Antena 1 a fost de 466.000 de telespectatori, după Kanal D (550.000), dar uşor peste Pro TV (cu 447.000 de telespectatori în mediul urban).

COMERCIAL. Pe intervalul emisiunii Splash, segmentul comercial a fost al Pro TV, cu o medie de 285.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut o medie de 240.000 de telespectatori pe acest target, fiind pe poziţia a doua.

Audienţa posturilor TV joi, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.052.000 5.7 16.1
2 Pro TV 791.000 4.3 12.1
3 Antena 1 759.000 4.1 11.6
4 Antena 3 388.000 2.1 5.9
5 Romania TV 294.000 1.6 4.5
6 National TV 220.000 1.2 3.4
7 Acasa 195.000 1.1 3
8 TVR 1 190.000 1 2.9
9 Prima TV 168.000 0.9 2.6
10 Antena Stars 153.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 546.000 5.4 14.1
2 Antena 1 466.000 4.6 12.1
3 Pro TV 447.000 4.4 11.6
4 Antena 3 242.000 2.4 6.3
5 Romania TV 167.000 1.7 4.3
6 Acasa 124.000 1.2 3.2
7 National TV 111.000 1.1 2.9
8 Prima TV 105.000 1 2.7
9 TVR 1 84.000 0.8 2.2
10 Antena Stars 78.000 0.8 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 285.000 5.7 19.4
2 Antena 1 240.000 4.8 16.3
3 Kanal D 143.000 2.8 9.7
4 Acasa 51.000 1 3.5
5 National TV 48.000 0.9 3.2
6 Antena 3 42.000 0.8 2.8
7 Prima TV 38.000 0.8 2.6
8 TVR 1 32.000 0.6 2.2
9 Realitatea TV 26.000 0.5 1.8
10 Romania TV 25.000 0.5 1.7

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ George : Antena scoate deseori audiente sub Kanal D in prime time. din aceasta prisma se pot face n articole despre cat de rau o duce Antena 1, dar nu se fac. iar in ultima perioada nu prea exista instrumente de masurare. in daytime, unde Protv o duce rau, ar trebui sa existe aceeasi atitudine ca pentru Antena 1 in prime time, daca ar fi adevarat ceea ce spui tu. articolele despre Lectii de viata si Vorbeste lumea dovedesc ca atitudinea fata de Protv uneori este intentionat agresiva. inca o dovada este cum la Splash nu s-au mai publicat audiente dupa prima editie, dar stai sa ajunga cumva pe 1 si va veni si un articol.

    @ Iulian : per total, Protv e pe 1. niciun post tv din lume nu este pe 1 24 de ore din 24.
  • Nu e vorba de asta. De la Antena 1 te astepti sa se zbata sa ajunga pe locul unu, in timp ce Pro Tv-ul sta constant de foarte multi ani pe primele locuri, pe mai toate tronsoanele. Normal ca atunci cand are caderi de genu asta si ajunge pe locurile 3-4 se poate spune ca este o situatie atastrofala pentru Pro.
  • Cifrele sunt asemanatoare Supertrip. Asa ca de ce nu avem reactii asemanatoare descrieri de genul catastrofa?A stai emisiunea nu e la Protv. :))

Trimite un comentariu

sus