
De la PR, la publicitate. TBWALondra a numit-o în funcţia de director de creaţie pe Gabriela Lungu, cea care a fost şef şi acţionar al agenţiei de PR The Practice, parte a Publicis, anunţă Brandrepublic. Astfel, după mai bine de 15 ani de PR, Gabriela Lungu a trecut de partea creaţiei publicitare.
Lungu s-a mutat la Londra în ianuarie 2013, când a devenit Executive Vice President şi Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, în cadrul Weber Shandwick. Şase luni mai târziu ea a fost numită Cheif Creative Officer în cadrul aceleiaşi agenţii. Ea a părăsit Weber Shandwick în noiembrie anul trecut şi a activat ca freelancer de atunci până în prezent, potrivit Brandrepublic.
Gabriela Lungu va lucra cu clienţi ai TBWALondon precum Airbnb, Lidl and Adidas. Ea va fi subordonată lui Peter Souter, preşedinte şi creative officer al agenţiei, şi lui Jeremy Carr, executive creative director.
Ea va lucra alături de ceilalţi directori de creaţie ai agenţiei, Walter Campbell, Sean Doyle, Marcus Iles şi Jason Fletcher.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu