Supercupa Europei, câştigată de Barcelona cu scorul de 5 la 4, a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,2 milioane de persoane din întreaga ţară pe cele două posturi pe care a fost difuzată, Pro TV şi Dolce Sport.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele partidei de aseară:
NAŢIONAL. Partida de fotbal a dus Pro TV aproape 1,2 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Pe de altă parte, Dolce Sport a avut cu meciul o medie de 125.000 de telespectatori, cifre care au plasat postul pe locul 9 în clasamentul audienţelor.
URBAN. La oraşe, Barcelona - Sevilla a adus Pro TV o medie de 676.000 de privitori, în timp ce Antena 1, aflată pe locul doi, era urmărită de aproape 500.000 de persoane. Dolce Sport a fost pe 13, cu o medie de 51.000 de persoane.
COMERCIAL. 357.000 de persoane a avut meciul pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Dolce Sport a avut o medie de 10.000 de persoane, postul nereuşind să intre în top 20 audienţe.
Audienţa posturilor TV de marţi, 11 august, pe intervalul meciului FC Barcelona - FC Sevilla, la nivel NAŢIONAL (21.30 - 23.22):
Post TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
1 | Pro TV | 1.184.000 | 6,4 | 18,2 |
2 | Antena 1 | 838.000 | 4,5 | 12,9 |
3 | Kanal D | 566.000 | 3,1 | 8,7 |
4 | Antena 3 | 467.000 | 2,5 | 7,2 |
5 | Romania TV | 357.000 | 1,9 | 5,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 11 august, pe intervalul meciului FC Barcelona - FC Sevilla, la nivel URBAN (21.30 - 23.22):
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
1 | Pro TV | 676.000 | 6,7 | 18,3 |
2 | Antena 1 | 493.000 | 4,9 | 13,4 |
3 | Antena 3 | 346.000 | 3,4 | 9,4 |
4 | Kanal D | 273.000 | 2,7 | 7,4 |
5 | Romania TV | 163.000 | 1,6 | 4,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 11 august, pe intervalul meciului FC Barcelona - FC Sevilla, pe publicul COMERCIAL (21.30 - 23.22):
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
1 | Pro TV | 357.000 | 7,0 | 22,7 |
2 | Antena 1 | 257.000 | 5,0 | 16,3 |
3 | Kanal D | 95.000 | 1,9 | 6,0 |
4 | Antena 3 | 60.000 | 1,2 | 3,8 |
5 | Prima TV | 48.000 | 0,9 | 3,1 |
Comentarii
Adevarul este ca si acoperirea este limitata...