Skip to main content

Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs. Agenţia, condusă de fostul vicepreşedinte de comunicare al Roşia Montană Gold Corporation

 
Andreea Plesa
Andreea Plesa

Rogalski Damaschin Public Relations anunţă crearea unei noi companii specializate în Public Affairs, cu scopul de a dezvolta strategii şi soluţii dedicate organizaţiilor care îşi promovează în mod legitim interesele pe agenda publică, anunţă compania.

Publicitate

Compania este condusă de Andreea Pleşa (foto), din poziţia de managing partner, cu o experienţă de 25 de ani în politică şi Public Affairs. Ea a avut o cariera de 5 ani la PNTCD, urmată de cea la Fundaţia Soros România şi apoi consultant la prima firmă de Public Affairs din România – Central Europe Consulting Government Relations, precum şi de cea de Public Affairs Manager la Coca-Cola România şi Director de Comunicare la UPC România. În ultimii ani, Andreea a fost vicepreşedinte de comunicare la Roşia Montană Gold Corporation.

Andreea Pleşa: „În viziunea noastră, Public Affairs înseamnă diplomaţia unui business, într-o lume în care puterea se schimbă sub presiunea generaţiei digitale, care îşi manifestă activ influenţa şi dorinţa de participare la deciziile publice. Companiile, media şi factorii de decizie sunt astăzi mult mai sensibili la nevoile societăţii. Rolul nostru este să interconectăm agenda de business cu cea a factorilor de decizie, cu cea a mass media şi în final cu agenda socială pentru găsirea unei soluţii în beneficiul tuturor părţilor. Viziunea noastră este aceea de a crea profit pentru societate prin practici responsabile de Public Affairs.”

„Identitatea noii agenţii a fost creată astfel încât să reflecte această poziţionare, având la bază un logo construit ca un hashtag stilizat, simbolul dialogului, al unităţii şi al comportamentului social şi participativ care marchează astăzi spaţiul public. Fiecare dintre cele patru laturi ale acestui hashtag are o culoare proprie care semnifică cele patru mari categorii de public ce contribuie la dezvoltarea socială: comunitatea de business, mediul instituţional, mass media şi publicul larg. Numele companiei #goodaffairs a fost ales astfel încât să corespundă viziunii şi valorilor pe care le promovează: integritate, know-how şi creativitate.”, se arată în comunicatul companiei.

Oamenii din echipa agenţiei au experienţă în mai multe industrii– farmaceutică, energie, banking&finance, FMCG, industrie şi resurse, telecomunicaţii.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • That's a fact. Good Affairs este o companie de livrat materiale de constructii din Bucuresti. Strada Caloian Județul, București 031114, Romania, +40 722 352 716. Link: https://plus.google.com/109476679292041610652/about?gl=us&hl=en

Trimite un comentariu

sus