Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul Universitatea Cluj - Steaua

 
LIGA CAMPIONILOR - PARTIZAN BELGRAD - STEAUA BUCURESTI
LIGA CAMPIONILOR - PARTIZAN BELGRAD - STEAUA BUCURESTI

AUDIENŢE. Universitatea Cluj - Steaua (0-1), meci care a calificat Steaua în optimile Cupei României, a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,1 milioane de români.

Publicitate

Partida difuzată de Pro TV a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele partidei U Cluj - Steaua:

NAŢIONAL. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la partida de pe Pro TV. În top au urmat Kanal D (840.000 de persoane cu serialul turcesc Un destin la răscruce), Antena 1, Antena 3 şi TVR 1.

URBAN. La oraşe, audienţa meciului câştigat de Steaua a fost de 720.000 de telespectatori. Pe acest segment, locul al doilea a fost al Antenei 1 (cu Burlăciţa), la distanţă de aproape 300.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Meciul de fotbal a avut o medie de 375.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1 şi de Prima TV.

Audienţa posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua  (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share (%)
1 Pro TV 1.113.000 6 12.9
2 Kanal D 839.000 4.5 9.7
3 Antena 1 737.000 4 8.5
4 Antena 3 490.000 2.7 5.7
5 TVR 1 331.000 1.8 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua  (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share (%)
1 Pro TV 718.000 7.1 14.5
2 Antena 1 447.000 4.4 9
3 Kanal D 445.000 4.4 9
4 Antena 3 321.000 3.2 6.5
5 Prima TV 209.000 2.1 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua  (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share (%)
1 Pro TV 375.000 7.4 17.8
2 Antena 1 259.000 5.1 12.3
3 Prima TV 130.000 2.6 6.2
 3 Kanal D 119.000  2.4  5.7
 3  Euforia  71.000  1.4  3.4
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Se cunoaște că mai mult bătrânele se uită pe Kanal D la "serialele" lor, pe comercial pică rău de tot, pe 4!
  • Pînă acum Popa Horia Iulian era un mic fan protv dar dacă nu amai fost plătit acum îi cam înjură
  • Mai Iulian dar tu nu ai altceva de facut decit sa stai la cotitura sa vezi ce afacut PRO sa critici uitate tu la la...na si taci

Trimite un comentariu

sus