Skip to main content

AUDIENŢE. MasterChef, cele mai mari audienţe din acest sezon. AXN, surpriza serii: locul cinci pe comercial. Las Fierbinţi, pus să ridice segmentul de după show

 
MasterChef
MasterChef

AUDIENŢE. Cea de-a treia ediţie MasterChef a adus show-ului cele mai bune rezultate de audienţă din acest sezon. Ziua de ieri a adus o schimbare în programul de seară al Pro TV, cu Las Fierbinţi pus după showul culinar şi o surpriză în topul audienţelor: un loc cinci pentru postul AXN pe targetul comercial.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Programarea Las Fierbinţi imediat după MasterChef (ceea ce a împins Ştirile la 23.50) vine după ce săptămâna trecută Pro TV a fost depăşit de Poftiţi pe la noi, show-ul produs de Mona Segal la Antena 1. Marţea trecută, Pro TV s-a văzut atunci pe locul doi (după ce luni a fost pe prima poziţie), atât pe intervalul MasterChef, cât şi pe intervalul Poftiţi de vă iubiţi (cu o oră mai lung), într-o seară în care pe un alt canal din grup - Sport.ro - era programat meciul Real Madrid - Şahtior (care a atras o parte consistenţă din audienţa serii).

Reacţia Pro TV în această săptămână: reţeta sigură Las Fierbinţi. Poftiţi pe la noi este mai lung cu o oră decât MasterChef, iar pe acea oră Pro TV va difuza lunea şi marţea reluări ale serialului Las Fierbinţi.

A avut mutarea efect aseară?

Potrivit datelor de audienţă, Pro TV a fost pe prima poziţie atât pe intervalul MasterChef, cât şi pe tronsonul care a fost asigurat de Las Fierbinţi.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef:

NAŢIONAL. MasterChef a fost urmărit aseară de aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1, cu aproape un milion de telespectatori la Poftiţi pe la noi. Locul trei pentru Kanal D şi patru pentru Antena 3.

URBAN. La oraşe, MasterChef a avut în faţa Antenei 1 un avans de 150.000 de telespectatori. Astfel, la Pro TV se uitau 722.000 de telespectatori, iar la Poftiţi de vă iubiţi erau 570.000 de persoane.

COMERCIAL. Din publicul MasterChef, 461.000 de telespectatori au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Antena 1, pe poziţie a doua, număra 332.000 de persoane din acest segment.

Surpriza serii a fost însă AXN. Postul a fost pe locul cinci pe targetul comercial. Programul cu care AXN a reuşit o plasare peste posturi ca Naţional TV, Acasă, Antena 3 sau TVR 1 a fost serialul Minţi criminale.

Audienţa posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.285.000 7 14.6
2 Antena 1 992.000 5.4 11.3
3 Kanal D 888.000 4.8 10.1
4 Antena 3 520.000 2.8 5.8
5 România TV 444.000 2.4 5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 722.000 7.2 15
2 Antena 1 570.000 5.6 11.9
3 Kanal D 455.000 4.5 9.5
4 Antena 3 279.000 2.8 5.8
5 Romania TV 202.000 2 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 461.000 9.1 22.8
2 Antena 1 332.000 6.6 16.4
3 Kanal D 134.000 2.7 6.6
4 Prima TV 92.000 1.8 4.5
5 AXN 51.000 1 2.5

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Am si contract.. Dar sa stii ca ma numesc doar FelixGroup! O sa ma mut la PROstiGroup pentru ca acolo am inteles ca se plateste bine.. Cine stie, poate iti fur job-ul?
  • Eu nu te am intrebat pe tine , stiu ca tu esti cu Felix 1 asa ca nu te mai baga tu .
  • Nu inteleg de ce se scrie aici doar "showul produs de Mona Segall"... De ce "Pagina de Media" nu zice si la X Factor la fel, showul produs de Claudiu Oprea ori, cazul de fata, Masterchef, showul produs de Media Factory, ori la "Visuri la cheie", showul produs de Zucchero (Marian Ene si Bogdan Nicolescu)? Am observat asta in mai multe articole.
  • Unde este propaganda felixiana acum , saptamana trecuta spuneau vrute si nevrute despre masterchef , d le Petrisor puteti da audienta la Lecti de viata va multumesc.
  • Aici sunt datele și pe intervalul Cronica Cârcotașilor:

    http://www.paginademedia.ro/2015/09/audiente-cati-romani-s-au-uitat-la-revenirea-lui-serba-huidu-ca-prezentator-la-cronica-carcotasilor-pozitie-buna-pe-segmentul-comercial-dar-mai-slaba-pe-national-si-la-orase/
  • Cel mai tare serial din istoria televiziunii din Romania,Las Fierbinti a spulberat in aceasta vara poftiti pe la noi! ProTV ar fi trebuit sa programeze Las Fierbinti la 20.30, nu dupa MasterChef. Masterchef ar fi beneficiat de audientele uriase obtinute de Las Fierbinti. Cred ca tot la Las Fierbinti programat de la 20.30, se va ajunge.

Trimite un comentariu

sus