Skip to main content

GALERIE FOTO. Agenţia FCB a realizat o cutiuţă muzicală imensă cu ocazia Festivalului Enescu

 
Cutiuta muzicala 6
Cutiuta muzicala 6

Agenţia FCB Bucharest a produs o cutiuţă muzicală imensă în cadrul unei campanii de comunicare pentru Baneasa Shopping City, cu ocazia Festivalului Internaţional George Enescu, pentru a încuraja publicul să descopere opera marelui compozitor.

Publicitate

Despre cutiuţa muzicală

Un hibrid între o cutie muzicală mecanică şi una digitală, obiectul reprezintă o inovaţie la nivel de concept si producţie: la exterior arată ca o cutie muzicală clasică prevăzută cu o manivelă ce trebuie învârtită manual pentru a funcţiona, iar sunetele sunt generate electronic.

Lamelele au senzori de vibraţii si declansează note atunci când sunt atinse de protuberantele de pe tambur, fiecare vibraţie determinand o tonalitate diferită. Sunetele reproduse au la bază note muzicale din partitura Rapsodia Română.

Cum funcţionează?

Pentru a păstra caracterul ludic şi interactiv al construcţiei, protuberanţele (pinii) tamburului sunt de fapt 2.500 de piese Lego de diverse culori, pe care copiii şi adulţii sunt invitaţi să le aşeze după un algoritm prestabilit. Ulterior aceştia trebuie să învârtă tamburul pentru a genera o melodie. Oamenii sunt invitaţi să recompună atât fragmente din opera lui George Enescu, dar şi să creeze propria „compoziţie”, plasând piesele Lego oriunde pe tambur.

GALERIE FOTO.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus