Skip to main content

Google lansează două noi produse de publicitate, croite pentru campanii pe mobil

 
OGB-INSIDER-BLOGS-GoogleLogox2-Animated
OGB-INSIDER-BLOGS-GoogleLogox2-Animated

Google a anunţat duminică seară două noi produse pentru clienţii de publicitate, concepute pentru comunicarea prin intermediul platformelor mobile şi asemănătoare, în mare măsură, unor produse pe care Facebook le oferă deja, scrie HotNews.ro.

Publicitate

Este vorba despre "Customer Match", ce permite clienţilor de publicitate să delimiteze audienţele-ţintă pe baza unor liste de e-mail, respectiv "Universal App Campaigns", ce permite desfăşurarea de reclame pentru descărcarea directă de aplicaţii pe Google Search, Google Play, You Tube şi Google Display Network.

"Customer Match", asemănător produsului "Custom Audiences" de la Facebook, permite clienţilor de publicitate să se adreseze direct unor audienţe bine definite, pe bază unor liste de e-mailuri. Exemplul Google:

"Să spunem că eşti un brand de turism. Acum poţi să te adresezi oamenilor care au intrat [şi s-au înregistrat lăsând un e-mail-n.red.] în programul tău de recompense atunci când îşi planifică următoarea călătorie. Dacă aceşti membri ai programului tău caută pe Google.com "zboruri non-stop la New York", poţi să le afişezi reclame relevante în prima parte a rezultatelor afişate, pe orice apărat, chiar când doresc să zboare la New York. Iar când aceiaşi membri urmăresc clipuri pe YouTube sau accesează Gmail, poţi să le afişezi reclame care să-i inspire să-şi planifice următoarea călătorie".

Potrivit Google, "Customer Match" poate fi folosite şi pentru a genera "Audienţe Similare" pentru a atinge noi potenţiali clienţi pe YouTube sau Gmail.

Tot acum, Google a anunţat "Universal App Campaigns", ce va permite afişarea în Google Search, Google Play, YouTube şi Google Display Network a unor reclame ce permit instalarea automată de aplicaţii.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus