Skip to main content

PARTENERIAT. 167 de înscrieri în competiţia Internetics 2015

 
KV internetics-01
KV internetics-01

PARTENERIAT. The Institute prezintă a XV-a ediţie Internetics, prima competiţie de branding, marketing şi advertising online din România. Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie la Teatrul Naţional Bucureşti, începând cu ora 19.00.

Publicitate

Competiţia Internetics reuneşte anul acesta 167 de lucrări, 30 de participanţi cu lucrări pentru 65 de branduri.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este “Interactive Campaigns”, cu 40 de lucrări, din care 23 la “Digital component of an integrated campaign” şi 17 lucrări la “Full Digital Campaign”.

Juriul competiţiei, prezidat de Tony Högqvist, Fondator şi Director Executiv de Creaţie al agenţiei Perfect Fools din Suedia va stabili câte un câştigător pentru fiecare secţiune. Agenţia care va aduna cele mai multe puncte va fi desemnată agenţia anului Internetics 2015.

„Sunt curios de ceva vreme să cunosc piaţa de advertising din România, o piaţă plină de provocări şi care pare spaţiul ideal în care să se manifeste creativitatea. Sunt onorat să conduc juriul Internetics în descoperirea şi premierea celor mai bune idei”, declară Tony Högqvist.

Participanţii Internetics 2015 sunt:

  • BCR,
  • CAP,
  • Carat România,
  • CohnandJansen JWT,
  • Digital Star,
  • Eastisoft & FinZoom România,
  • FCB Bucharest,
  • FrankGroup,
  • Geometry Global Bucharest,
  • Golin Bucharest,
  • Happy Digital,
  • Jazz,
  • Kaleidoscope Proximity,
  • Kinecto,
  • Kubis Interactive,
  • Leo Burnett România,
  • Ogilvy&Mather,
  • Publicis România,
  • Republika,
  • Ringier România,
  • Rusu+Borţun Cyber Growers,
  • SENIORHYPER,
  • SeniorProgramming,
  • Starcom,
  • Syscom Digital,
  • The Geeks,
  • Tribal Worldwide România,
  • UniCredit Bank România,
  • V8 Interactive,
  • Webstyler (alături de GMP).

Campaniile inscrise au fost realizate pentru urmatoarele branduri: 5Gum, Absolut Vodka, ACR, Active Watch, Aperol, Aptamil, Asociaţia Pro Democraţia, Băneasa Grand Entertainment, BCR, Beck`s, Bitdefender, Bonux, Business Review, Colgate, Cora România, Corso, Dove, Durex, elefant.ro, E.ON Energy România, Federaţia Română de Fotbal, FinZoom România, Floriol, Fuchs Mirodenia, Garnier, Grolsch, ING România, Jacobs 3ȋn1, Johnnie Walker, Kinecto, Lay's, Lenovo, L’oreal Paris, MasterCard, Mauritius Brown Sugar, Maybelline New York, McDonald's România, Mega Image, Mega Mall, Mountain Dew, Muzeul de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Napolact, Nescafé, Nivea, NN, OMV Petrom, Opel, Orange, Pate Bucegi, Patru Mâini, Pegas, Penny Market Philips, Provident, Renault, Samsung, Sâmbureşti, Siemens, SOR & Natura 2000, Special Olympics Romania, Staropramen, Telekom, UniCredit Bank România, Vincon România, Westwood.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus