Skip to main content

PARTENERIAT. Program Internetics. Nouă zile de expoziţie Digital [email protected]

 
KV internetics-01
KV internetics-01

Internetics, competiţia românească de branding, advertising şi marketing organizată de The Institute, prezintă pentru prima dată, în cadrul celei de-a XV-a ediţii, expoziţia Digital [email protected] realizată împreună cu HTC.

Publicitate

Aceasta se va desfăşura între 20 şi 29 noiembrie la ARCUB Hanul Gabroveni şi va putea fi vizitata între orele 16 şi 22. Vernisajul are loc pe 20 noiembrie, iar accesul la eveniment se va face pe bază de invitaţie.

Din dorinţa de a exploata cât mai mult zona digital din România, organizatorii şi-au propus să arate o altă latură a inteligenţei digitale, şi anume cea artistică.

Expozanţii vor fi:

  • Aural Eye,
  • Sand Sailor Studio,
  • Barna Nemethi,
  • Anton Groves & Damian Groves,
  • KOTKI visuals & Tangaj Dance,
  • Mindscape Studio & Elevator Art Group,
  • 360 Revolution,
  • MotionScape,
  • Les Ateliers Nomad,
  • Interactive Stone,
  • Modulab,
  • Spooky Star.

Ediţia 2015 include şi un seminar susţinut de preşedintele juriului Tony Högqvist, ce va avea loc pe 23 noiembrie, de la orele 11, la cafeneaua The Institute (Ştirbei Vodă 104-106). Subiectul întâlnirii va fi "Make and things will happen".

Högqvist, fondatorul agenţiei Perfect Fools din Suedia şi deţinătorul mai multor premii de festivaluri internaţionale, precum Cannes Grand Prix, Effie sau Webby Awards, va vorbi despre modul în care ar trebui dezvoltată o agenţie internaţională, poziţionând acest obiectiv alături de cele ale clienţilor.

Intrarea este liberă în limita locurilor disponibile. Cei care doresc să participe trebuie să trimită mail la adresa [email protected] pentru înscriere.

Gala de premiere Internetics va avea loc tot pe data de 23 noiembrie, la Teatrul Naţional din Bucureşti. Accesul la Gală se face pe baza unui bilet, care poate fi achiziţionat trimiţând un e-mail la [email protected] Preţul biletului este de 150 lei + TVA.

Expozantii Digital [email protected] Aurel Eye prezintă Looking for Network, o instalaţie ce vrea să creeze căutări, nu răspunsuri, compusă din şapte plante verzi ce aşteaptă atingerea oamenilor. Intrate în contact cu noi, plantele se luminează şi emit un sunet organic.

Sand Sailor Studio, unul dintre dezvoltatorii de jocuri indie din Bucureşti, participă cu ''Black The Fall'', o experienţă interactivă cu un puternic impact emoţional, fiind plasată într-un cadru ce ilustrează o lume post-comunistă industrială. Jucând rolul unui personaj amnezic pe nume Black, jocul îţi dă posibilitatea de a explora acest vis în alb-negru, rezolvând puzzle-uri şi reflectând asupra modalităţilor optime prin care poţi supravieţui ameninţărilor întâlnite la fiecare pas.

The Matriarch, filmul regizat de Barna Nemethi, spune povestea unei femei în vârstă care a dus o viata cu prea mult bine, cu prea multa opulenţă, un stil de viaţă din care nu a lipsit corupţia. Fimul este o contemplare asupra alegerilor făcute, o confruntare cu sine însăşi.

Anton Groves & Damian Groves semnează filmul de prezentare a colecţiei de primăvară-vară a designerului Ioana Ciolacu. “Lure” surprinde perfect echilibrul fragil şi dinamica efervescentă dintre prădător şi pradă, relaţie care în ciuda aparentei brutalităţi, reprezintă un proces ciclic care susţine sănătatea ecosistemelor din natură. K

OTKI visuals & Tangaj Dance prezintă proiectul 0002 | BIRDVILLE. Camera 0002 este populată de dansatori hibridizaţi, corpuri şi umbre augumentate, care trăiesc într-o lume virtuală creată şi organizată independent de dorinţa lor — un spectacol interactiv de dans şi multimedia, în care vizualurile şi sunetul sunt generate şi modificate în timp real în funcţie de mişcare şi sunet.

Mindscape Studio & Elevator Art Group au dezvoltat instalaţia interactivă Gathering Notes (Şezătoare cu cântec). Inspiraţia lor a venit de la adunările tradiţionale româneşti, momente în care oamenii cântau întotdeauna împreună. Rolul instalaţiei este de a crea spontan o comunitate urbană. Tehnologia vine în ajutorul participanţilor pentru a dezvolta o comunicare non-verbală.

iMapp Bucharest a fost unul dintre cele mai mari evenimente de video-mapping, organizat de Creart şi produs de 360 Revolution.

Interactive Studio, un alt studio indie înfiinţat în Iaşi, expune Grey Dawn, o experienţă horror first person, care se concentreză pe firul narativ, având o puternică influenţă din alte capodopere moderne ale genului, precum Amnesia:''Amnesia: The Dark Descent'', ''The Vanishing of Ethan Carter'' , sau jocul clasic de cult al lui Hideo Kojima -''P.T.''. Focusat asupra elementelor horror de natură atmosferică şi psihologică, jocul relatează povestea unui preot suspect de comiterea unei crime şi drumul anevoios pe care acesta trebuie să-l parcurgă în căutarea iertării.

Holopixel este o interfaţă (holografică) inteligentă targetată publicului larg. În cadrul Internetics, Modulab prezintă în premieră prototipul ce va fi lansat anul viitor pe piaţă. Spooky Star a dezvoltat ''The Architect'', un joc de tip puzzle, în care trebuie să găseşti ieşirea, schimbând formă labirintului ce te înconjoară. Afişând o combinaţie interesantă de grafică şi sunet retro, jocul conţine şi un element narativ subtil, centrat asupra personajului principal şi al unui mic obiect plin de mister. Povestea se desfăşoară într-un univers paralel şi începe la momentul Creaţiei, unde fiecare puzzle deschide un alt element ce contribuie la elucidarea poveştii micului obiect misterios.

Expoziţia Digital artists este realizată sub umbrela Internetics, festivalul care fixează standardele şi încurajează creativitatea în comunicarea online din România. Gala de premiere Internetics 2015 a avut loc pe 23 noiembrie la Teatrul Naţional Bucureşti şi a desemnat cele mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus