Skip to main content

Cifrele anului în media, analizate la conferinţa BRAT - Tendinţe Media. Cum vă puteţi înscrie

 
Publicitate ziare
Publicitate ziare
Care sunt principalele observaţii legate de media anului 2015? Concluziile BRAT legate de piaţa din România vor fi discutate, joi, 17 decembrie, într-o dezbatere deschisă oamenilor de media.
Publicitate
Cei interesaţi se pot înscrie accesând pagina BRAT la acest link.
Dezbaterea pleacă de la concluziile BRAT făcute publice ieri, astăzi şi mâine. Prima concluzie a fost că internetul a ajuns dintr-un suport media o utilitate, cu o penetrare puternică mai ales la oraşe. În mediul urban, toţi tinerii au acces la internet şi îl folosesc.
Cea de-a doua concluzie: comportamentul s-a schimbat. Acum zece ani, un calculator era folosit de mai mulţi utilizatori pentru a intra pe net. Acum, un singur utilizator foloseşte mai multe dispozitive pentru a naviga.
De peste 17 ani BRAT realizează diverse studii ale industriei de media şi publicitate, ajungând să acopere în totalitate măsurarea performanţelor produselor media din presa scrisă (audit de tiraje şi SNA) şi mediul online (SATI).
Asociaţia a împlinit, în 2015, 10 ani de realizare continuă a singurului studiu multi media şi de strategie al industriei (SNA FOCUS) şi reuneşte în prezent 4 dintre cele 5 monitorizări ale investiţiilor în publicitate: MIP Presă Scrisă, Online, Radio şi OOH.
Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăşi cu industria concluziile, observaţiile, învăţăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor.
Utilizând experienţa acumulată în realizarea şi interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele şi tendinţele tuturor studiilor sale şi analizându-le într-un context mai amplu, al pieţei naţionale şi internaţionale, BRAT a formulat 3 concluzii, tendinţe ale anului 2015, pentru consumul de media, şi nu numai.
În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să îşi spună direct opiniile şi să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate. Cei interesaţi se pot înregistra la http://www.brat.ro/evenimente/brat-tendinte-media-2015.html.

BRAT şi studiile pe care le realizează

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).
Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale. BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate.
SATI
Studiul de Audienţă şi Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT şi reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual.
SATI a fost lansat în urmă cu opt ani şi oferă date pentru mai mult de 200 de site-uri în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneşte cinci componente: trafic, audienţă şi profile sociodemografice, masurare streaming şi monitorizare de publicitate (MIPO).
SNA FOCUS
Studiul Naţional de Audienţă - SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care oferă beneficiarilor rezultate de audienţă şi profile socio-demografice al publicaţiilor tipărite aparţinând membrilor BRAT şi rezultate despre consumul de produse şi servicii (inclusiv mărcile consumate), consumul media (presă scrisă, internet, tv, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber şi stil de viaţă.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus