Skip to main content

SUPERLATIVE 2015. Cele mai tari emisiuni de la Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Românii au talent, Revelionul şi serialele turceşti

 
SUPERLATIVE 2015. Cele mai tari emisiuni de la Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Românii au talent, Revelionul şi serialele turceşti

Care au fost cele mai urmărite emisiuni din 2015 la principale staţii TV? Care au fost vârfurile Pro TV, Antena 1 şi Kanal D?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă superlativele anului 2015 pentru principalele posturi generaliste din România.

Câteva concluzii generale:

La Pro TV, cea mai tare emisiune a fost Românii au talent. Primele zece cele mai urmărite emisiuni ale postului TV (după publicul urban), au fost ediţii Românii au talent. Vârful: emisiunea din 27 martie.

La Antena 1, vârfurile au fost atinse în ultima zi din an. Revelionul cu Dan Negru a fost cel mai vizionat program al staţiei de anul trecut. A urmat un alt program din seara de Anul Nou: Chef de râs, cu Vasile Muraru. Multe ediţii de Acces direct au fost între cele mai urmărite emisiuni ale staţiei Intact.

Programarea X-Factor la bătaie directă cu Vocea României s-a văzut în rezultatele ambelor show-uri: nici Vocea nu e în top 20 la Pro TV, nici X-Factor în clasamentul vârfurilor emisiunilor Intact.

Vârfurile Kanal D sunt dominate fără drept de apel de serialul Trădarea. La oraşe, primele 30 cele mai urmărite programe au fost episoade din serialul turcesc. Interesant că, după clasamentul naţional, cele mai urmărite emisiuni ale staţiei au fost câteva ediţii Ochii din umbră, cu Ernest.

Două emisiuni domină topul programelor Prima TV: ştirile Focus 18 şi Schimb de mame.

Vârfurile anului 2015 la principalele staţii generaliste:

PRO TV. Românii au talent, emisiunea anului 2015: primele zece locuri

Emisiunea anului 2015 la Pro TV a fost Românii au talent. Primele zece cele mai urmărite emisiuni ale staţiei (după targetul urban) au fost ediţii ale show-ului de talente. Alte două difuzări sunt în top 20.

Vârful Românii au talent: emisiunea din 27 martie, care a atins peste 2,2 milioane de orăşeni pe minut. La nivel naţional, ediţia a depăşit 4,5 milioane de români. De notat că şapte din primele zece emisiuni Românii au talent au avut în fiecare minut peste un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani (targetul comercial).

În topul celor mai urmărite emisiuni de pe Pro TV (printre cele 12 ediţii Românii au talent) au mai intrat două meciuri de fotbal ale Stelei (cu Partizan şi cu Rosenborg), trei difuzări ale show-ului Sunt celebru, scoate-mă de aici, două jurnale de la ora 19.00 şi un episod special Las Fierbinţi.

Cel mai urmărit jurnal al Pro TV a fost cel din 7 ianuarie, ziua tragediei de la Charlie Hebdo.

Programarea X-Factor la concurenţă cu Vocea României s-a văzut în audienţa show-ului de pe Pro TV. Emisiunea a avut cifre peste Antena 1, dar nu a dat niciun vârf în top 20 al celor mai vizionate programe de pe Pro TV anul trecut. Nici Ferma vedetelor nu are nicio ediţie în primele 20.

VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Pro TV, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*

PRO TV 2015 Data URBAN NATIONAL COMERCIAL
1 Romanii au talent 27-Mar 2.257.000 (22,4) 4.573.000 (24,8) 1.334.000 (26,5)
2 Romanii au talent 20-Mar 2.187.000 (21,7) 4.331.000 (23,5) 1.248.000 (24,8)
3 Romanii au talent 13-Mar 2.082.000 (20,6) 4.365.000 (23,7) 1.225.000 (24,3)
4 Romanii au talent 3-Apr 1.976.000 (19,6) 4.160.000 (22,6) 1.151.000 (22,7)
5 Romanii au talent 1-May 1.846.000 (18,3) 3.506.000 (19) 1.062.000 (20,9)
6 Romanii au talent 17-Apr 1.838.000 (18,2) 3.611.000 (19,6) 1.080.000 (21,5)
7 Romanii au talent 24-Apr 1.766.000 (17,5) 3.492.000 (18,9) 1.009.000 (20)
8 Romanii au talent 10-Apr 1.608.000 (15,9) 3.534.000 (19,2) 888.000 (17,6)
9 Romanii au talent 8-May 1.567.000 (15,5) 2.829.000 (15,3) 889.000 (17,5)
10 Romanii au talent 12-Apr 1.490.000 (14,8) 3.186.000 (17,3) 779.000 (15,5)
11 Partizan Belgrad - Steaua 5-Aug 1.488.000 (14,7) 2.486.000 (13,5) 688.000 (13,6)
12 Romanii au talent 15-May 1.456.000 (14,4) 2.700.000 (14,6) 785.000 (15,5)
13 Stirile Pro TV 19.00 7-Jan 1.441.000 (14,3) 3.166.000 (17,1) 682.000 (13,6)
14 Sunt celebru, scoate-ma... 22-May 1.433.000 (14,2) 2.571.000 (13,9) 816.000 (16,1)
15 Sunt celebru, scoate-ma... 16-Feb 1.408.000 (14) 2.530.000 (13,7) 927.000 (18,4)
17 Stirile Pro TV 19.00 8-Jan 1.396.000 (13,9) 3.053.000 (16,5) 695.000 (13,9)
16 Steaua - Rosenborg 20-Aug 1.396.000 (13,8) 2.406.000 (13) 731.000 (14,3)
18 Sunt celebru, scoate-ma... 8-Mar 1.391.000 (13,8) 2.770.000 (15) 885.000 (17,6)
19 Romanii au talent 12-Jun 1.371.000 (13,6) 2.268.000 (12,3) 750.000 (14,9)
20 Las Fierbinti Special 25-Dec 1.308.000 (13) 2.695.000 (14,6) 784.000 (15,6)

*ordonate după targetul urban:

ANTENA 1: N-aduce anul ce aduce ...Revelionul

Vârful de audienţă al staţiei Intact a fost atins în ultima zi din an. Revelionul Starurilor, cu Dan Negru, a fost cea mai urmărită emisiune a Antenei 1 din 2015: peste 1,6 milioane de telespectatori la oraşe şi peste trei milioane la nivelul întregii ţări. Numărul doi pe anul trecut a fost Chef de râs, tot un program special, difuzat în seara de 31 decembrie, chiar înainte de Dan Negru.

Topul programelor Intact (după targetul urban), a fost completat de un Observator şi de o ediţie Te cunosc de undeva (de 14 februarie). Emisiunea de divertisment are patru difuzări în topul pe 2015.

Acces Direct este emisiunea cu cele mai multe prezenţe în topul programelor Antena 1 de anul trecut. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe are opt ediţii în top 20. Observatorul e prezent cu patru emisiuni iar Te cunosc de undeva (programul de forţă de sâmbătă seara), cu patru. De remarcat că niciun program difuzat de Antena 1 în 2015 nu s-a apropiat de milionul de telespectatori pe targetul comercial (doar vârful de la Revelion a fost de puţin peste 800.000 de telespectatori).

În top 20 nu se regăsesc la Antena 1 ediţii din producţii de divertisment precum X-Factor, Hell's Kitchen, Insula iubirii sau Poftiţi de vă iubiţi.

VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Antena 1, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:

ANTENA 1 2015 Data URBAN NATIONAL COMERCIAL
1 Revelionul starurilor 31-Dec 1.674.000 (16,6) 3.071.000 (16,7) 814.000 (16)
2 Chef de ras 31-Dec 1.323.000 (13,1) 2.421.000 (13,1) 650.000 (12,8)
3 Observator 19 9-Jan 1.123.000 (11,2) 2.200.000 (11,9) 490.000 (9,8)
4 Te cunosc de undeva 14-Feb 1.109.000 (11) 1.734.00 (9,4) 456.000 (9)
5 Acces Direct 9-Jan 1.108.000 (11) 2.242.000 (12,1) 418.000 (8,3)
6 Observator 19 6-Jan 1.073.000 (10,7) 2.169.000 (11,7) 490.000 (9,8)
7 Ham Talent 18-Oct 1.064.000 (10,5) 1.572.000 (8,5) 512.000 (10,1)
8 Acces Direct 20-Jan 1.062.000 (10,6) 2.297.000 (12,4) 387.000 (7,7)
9 Acces Direct 19-Jan 1.040.000 (10,3) 2.153.000 (11,6) 442.000 (8,8)
10 Acces Direct 6-Jan 1.000.000 (9,9) 2.064.000 (11,2) 410.000 (8,2)
11 Acces Direct 2-Feb 997.000 (9,9) 2.168.000 (11,8) 394.000 (7,8)
12 Acces Direct 8-Jan 996.000 (9,9) 2.140.000 (11,6) 357.000 (7,2)
13 Observator 19 5-Jan 994.000 (9,9) 2.093.000 (11,3) 455.000 (9,1)
14 Acces Direct 5-Jan 992.000 (9,9) 2.017.000 (10,9) 371.000 (7,4)
15 Te cunosc de undeva 2-May 981.000 (9,7) 1.570.000 (8,5) 393.000 (7,8)
16 Te cunosc de undeva 18-Apr 980.000 (9,7) 1.510.000 (8,2) 427.000 (8,5)
17 Acces Direct 21-Jan 976.000 (9,7) 2.064.000 (11,2) 347.000 (6,9)
18 Observator 19 1-Jan 975.000 (9,7) 1.994.000 (10,8) 406.000 (8,1)
19 Observator 19 8-Jan 975.000 (9,7) 1.906.000 (10,3) 400.000 (8)
20 Te cunosc de undeva 21-Feb 975.000 (9,7) 1.533.000 (8,3) 392.000 (7,8)

*ordonate după targetul urban

KANAL D. La postul turcesc, serialele turceşti fac legea: Trădarea, 20 de locuri din 20

Vârfurile Kanal D au fost clar dominate de producţiile turceşti. Serialul Trădarea a fost în 2015 cel mai urmărit program al staţiei deţinută de grupul turcesc Dogan. Practic, după targetul urban, 30 din primele 30 de locuri au fost ocupate de episoadele din Trădarea.

Vârful Trădarea: episodul din 31 martie, care s-a apropiat de un milion de telespectatori la oraşe şi de 1,6 milioane la nivelul întregii ţări.

De remarcat însă că nu sunt mari diferenţe între episoadele din Trădarea. Serialul turcesc a avut un public fidel şi şi-a menţinut o audienţă constantă ridicată.

Interesant este că, după clasamentul la nivel naţional, primele locuri nu sunt ale serialului turcesc, ci ale emisiunii Ochii din umbră, cu Ernest. Cea mai vizionată ediţie a emisiunii lui Ernest a adunat, la nivel naţional, peste două milioane de români. Programul nu apare însă în topul urban.

VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Kanal D, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:

Kanal D 2015 Data URBAN NATIONAL COMERCIAL
1 Tradarea 31-Mar 938.000 (9,3) 1.597.000 (8,7) 273.000 (5,4)
2 Tradarea 10-Feb 915.000 (9,1) 1.535.000 (8,3) 323.000 (6,4)
3 Tradarea 8-Apr 913.000 (9,1) 1.570.000 (8,5) 281.000 (5,6)
4 Tradarea 14-Jan 912.000 (9,1) 1.601.000 (8,7) 251.000 (5)
5 Tradarea 4-Feb 909.000 (9) 1.579.000 (8,6) 287.000 (5,7)
6 Tradarea 12-Mar 909.000 (9) 1.569.000 (8,5) 275.000 (5,5)
7 Tradarea 30-Mar 908.000 (9) 1.607.000 (8,7) 286.000 (5,7)
8 Tradarea 1-Apr 901.000 (8,9) 1.605.000 (8,7) 257.000 (5,1)
9 Tradarea 3-Feb 899.000 (8,9) 1.649.000 (8,9) 289.000 (5,7)
10 Tradarea 6-Apr 897.000 (8,9) 1.528.000 (8,3) 269.000 (5,3)
11 Tradarea 2-Apr 896.000 (8,9) 1.567.000 (8,5) 275.000 (5,5)
12 Tradarea 24-Mar 895.000 (8,9) 1.609.000 (8,7) 283.000 (5,6)
13 Tradarea 5-Jan 895.000 (8,9) 1.538.000 (8,3) 274.000 (5,5)
14 Tradarea 28-Jan 893.000 (8,9) 1.567.000 (8,5) 253.000 (5)
15 Tradarea 9-Feb 893.000 (8,9) 1.544.000 (8,4) 281.000 (5,6)
16 Tradarea 3-Mar 892.000 (8,8) 1.588.000 (8,6) 290.000 (5,8)
17 Tradarea 16-Apr 885.000 (8,8) 1.581.000 (8,6) 263.000 (5,2)
18 Tradarea 17-Feb 884.000 (8,8) 1.613.000 (8,7) 267.000 (5,3)
19 Tradarea 23-Feb 883.000 (8,8) 1.600.000 (8,7) 286.000 (5,7)
20 Tradarea 15-Apr 881.000 (8,7) 1.612.000 (8,7) 280.000 (5,6)

*ordonate după targetul urban

PRIMA TV. Focus şi Schimb de mame, principalele emisiuni: zece mame în top 20

Două emisiuni au scos audienţe de vârf pentru Prima TV: Focus 18 şi Schimb de mame. În top 20, sunt zece "mame" şi opt jurnale de ştiri.

Vârful staţiei deţinute de Cristian Burci (după targetul urban) a fost jurnalul din 4 ianuarie, cu o medie jumătate de milion de telespectatori la oraşe şi puţin peste un milion la nivel naţional.

În top 20 au mai intrat două filme: un BD (Brigada Diverse intră în acţiune) şi o producţie de acţiune Plan de rezervă.

VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Prima TV, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:

Prima TV 2015 Data URBAN NATIONAL COMERCIAL
1 Focus 18 4-Jan 503.000 (5) 1.051.000 (5,7) 275.000 (5,5)
2 Focus 18 25-Jan 448.000 (4,5) 822.000 (4,4) 200.000 (4)
3 Schimb de mame 18-Jan 437.000 (4,3) 996.000 (5,4) 230.000 (4,6)
4 Focus 18 3-Jan 423.000 (4,2) 1.005.000 (5,4) 169.000 (3,4)
5 Schimb de mame 8-Feb 422.000 (4,2) 964.000 (5,2) 269.000 (5,3)
6 Focus 18 8-Feb 412.000 (4,1) 735.000 (4) 218.000 (4,3)
7 Schimb de mame 11-Jan 405.000 (4) 1.042.000 (5,6) 208.000 (4,1)
8 Schimb de mame 15-Feb 399.000 (4) 877.000 (4,8) 228.000 (4,5)
9 Schimb de mame 10-May 393.000 (3,9) 795.000 (4,3) 219.000 (4,3)
10 Focus 18 17-Jan 392.000 (3,9) 856.000 (4,6) 200.000 (4)
11 Focus 18 24-Jan 392.000 (3,9) 949.000 (5,1) 144.000 (2,9)
12 Schimb de mame 1-Feb 391.000 (3,9) 882.000 (4,8) 234.000 (4,6)
13 Schimb de mame 25-Jan 382.000 (3,8) 914.000 (4,9) 192.000 (3,8)
14 Film: Plan de rezerva 2-Jan 380.000 (3,8) 669.000 (3,6) 201.000 (4)
15 BD intra in actiune 9-Jan 376.000 (3,7) 716.000 (3,9) 185.000 (3,7)
16 Schimb de mame 11-Oct 376.000 (3,7) 719.000 (3,9) 228.000 (4,5)
17 Schimb de mame 4-Jan 375.000 (3,7) 785.000 (4,2) 205.000 (4,1)
18 Schimb de mame 19-Apr 365.000 (3,6) 835.000 (4,5) 198.000 (3,9)
19 Focus 18 22-Feb 365.000 (3,6) 826.000 (4,5) 179.000 (3,5)
20 Focus 18 21-Jun 362.000 (3,6) 631.000 (3,4) 200.000 (4)

*ordonate după targetul urban

NAŢIONAL TV. Mica mireasă face marea audienţă

Dacă la Kanal D topul e dominat de un serial turcesc, la Naţional TV vârfurile au fost atinse de o producţie indiană. Toate cele 20 de vârfuri ale staţiei deţinute de fraţii Micula au fost atinse, în 2015, de episoade din serialul indian Mica Mireasă.

Cel mai vizionat program Naţional TV din 2015: episodul Mica Mireasă din 15 februarie, cu 660.000 de telespectatori la oraşe şi peste 1,3 milioane la nivelul întregii ţări.

Cele mai urmărite emisiuni de la Naţional TV, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:

National TV 2015 Data URBAN NATIONAL COMERCIAL
1 Mica mireasa 15-Feb 660.000 (6,5) 1.304.000 (7,1) 239.000 (4,8)
2 Mica mireasa 2-Jan 659.000 (6,6) 1.344.000 (7,3) 258.000 (5,1)
3 Mica mireasa 4-Jan 647.000 (6,4) 1.225.000 (6,6) 240.000 (4,8)
4 Mica mireasa 25-Jan 637.000 (6,3) 1.192.000 (6,4) 248.000 (5)
5 Mica mireasa 17-Jan 634.000 (6,3) 1.277.000 (6,9) 199.000 (4)
6 Mica mireasa 14-Feb 627.000 (6,2) 1.185.000 (6,4) 234.000 (4,6)
7 Mica mireasa 31-Jan 614.000 (6,1) 1.155.000 (6,2) 210.000 (4,2)
8 Mica mireasa 10-Jan 610.000 (6,1) 1.128.000 (6,1) 173.000 (3,5)
9 Mica mireasa 8-Jan 609.000 (6,1) 1.105.000 (6) 206.000 (4,1)
10 Mica mireasa 1-Mar 608.000 (6) 1.158.000 (6,3) 250.000 (5)
11 Mica mireasa 21-Feb 601.000 (6) 1.189.000 (6,4) 210.000 (4,2)
12 Mica mireasa 24-Jan 600.000 (6) 1.256.000 (6,8) 182.000 (3,6)
13 Mica mireasa 1-Jan 597.000 (5,9) 1.191.000 (6,4) 211.000 (4,2)
14 Mica mireasa 1-Feb 597.000 (5,9) 1.222.000 (6,6) 222.000 (4,4)
15 Mica mireasa 22-Feb 596.000 (5,9) 1.205.000 (6,5) 230.000 (4,6)
16 Mica mireasa 7-Jan 585.000 (5,8) 1.067.000 (5,8) 210.000 (4,2)
17 Mica mireasa 11-Jan 578.000 (5,8) 1.186.000 (6,4) 191.000 (3,8)
18 Mica mireasa 3-Jan 574.000 (5,7) 1.167.000 (6,3) 202.000 (4)
19 Mica mireasa 6-Jan 571.000 (5,7) 1.100.000 (5,9) 196.000 (3,9)
20 Mica mireasa 20-Jan 553.000 (5,5) 1.097.000 (5,9) 193.000 (3,8)

*ordonate după targetul urban

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ momeala : ia uite ce stii tu televiziune. :)) inteligenta publicului unei emisiuni nu o masori tu. singurul mod de a masura calitatea publicului este prin nivelul de studii si al veniturilor, iar aici cu siguranta Acces direct risca sa fie mult si sub La Maruta. o comparatie cu cele mai urmarite emisiuni din Romania nici nu merita facuta.
  • @momeala : cred ca tu nu ai inteles. afirmatia mea este corecta. datele de mai sus, dar si toate celelalte date de audienta cunoscute ( sintezele lunare, comparatii lunare sau cu concurenta, dar si datele recente publicate de paginademedia pentru 5 si 6 ianuarie) arata ca din fericire varful Acces a trecut. ca ramane o emisiune de baza la Antena este altceva. invata sa citesti afirmatiile cuiva inainte sa dai lectii. :))
  • Sunt mai destepti daca se uita la emisiunea de cultura "Romani au talent", plina de bolnavi psihici de care se rade sau la "Sunt celebru, scoate-ma...", unde se inghit gandaci.
  • vad ca Acces e in top doar cu editii din lunile ianuarie si februarie. e bine ca a mai scazut.

Trimite un comentariu