Skip to main content

Andrei Grigorescu, şef peste vânzările de publicitate ale Discovery pentru Europa Centrală şi de Est

 
Andrei Grigorescu, şef peste vânzările de publicitate ale Discovery pentru Europa Centrală şi de Est

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, anunţă numirea lui Andrei Grigorescu în funcţia de Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală şi de Est, începând din februarie 2016.

Publicitate

Din biroul de la Bucureşti, Grigorescu îi va raporta direct Victoriei Davies, VP, Country Manager pentru Europa Centrală şi de Est, şi va conduce operaţiunile de vânzări de publicitate din regiune, coordonând inclusiv activitatea casei de vânzări Discovery Media din România, potrivit reprezentanţilor Discovery.

Grigorescu va superviza operaţiunile Discovery de vânzări de publicitate pentru un portofoliu comercial alcătuit din şapte canale premium, ce acoperă o gamă diversă de genuri: non-ficţiune, sport şi lifestyle.

În România, acest portofoliu include Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, precum şi National Geographic şi Nat Geo Wild.

Despre Andrei Grigorescu

Înainte de a fi numit Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală şi de Est, Grigorescu a ocupat în ultimii trei ani poziţia de Ad Sales and Commercial Director pentru Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, având biroul în Dubai.

Anterior relocării sale acolo în 2014, el a coordonat operaţiunile de vânzări de publicitate ale Discovery pentru Europa de Sud-Est, gestionând un portofoliu comercial de şase canale.

Înainte de a se alătura echipei Discovery în 2010, Grigorescu a lucrat pentru alte companii de media, printre care şi News Outdoor, o divizie a News Corp.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alt *** la conducere cevfata de bleg si sub papuc are sa vedem pornogragiile horor de pe discovery investigation se poate de digi sau upc, nu se poate

Trimite un comentariu

sus