Skip to main content

Românii au talent. Artificiu la Pro TV ca să ţină publicul şi la reclame

 
Românii au talent. Artificiu la Pro TV ca să ţină publicul şi la reclame

Cum poţi convinge publicul să stea la televizor şi în timpul pauzelor publicitare? Pro TV a folosit aseară, la Românii au talent, un artificiu pentru a ţine audienţa ridicată şi în calupuri, când ratingul nu este la fel de mare ca în timpul programului.

Publicitate

Metoda folosită de Pro TV:

Înainte ca show-ul de talente să revină din pauza publicitară, pe ecran a fost afişat un carton cu mesajele "Românii au talent continuă" şi "revenim în două minute". Astfel, indirect, telespectatorii erau încurajaţi să nu schimbe canalul pe timpul difuzării calupurilor de publicitate.

O metodă asemănătoare este folosită de un alt canal din grup de câţiva ani. Pro Cinema a introdus de mai mult timp o numărătoare inversă care apare pe ecran cu două minute înainte de a reîncepe programul.

O formă de numărătoare inversă în pauzele publicitare a fost discutată şi în CNA, cu câţiva ani în urmă. Propunerea ca toate posturile să introducă un astfel de sistem nu a întrunit, însă, numărul de voturi necesar pentru a fi impusă ca normă.

FOTO. Cum au arătat cartoanele menite să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor şi în pauzele publicitare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu cred ca a este o practica nepotrivita...stiu ca in cele 2 minute pot vizualiza, in liniste, alte posturi de televiziune.
  • Pro Cinema , Acasa si MTV Romania mai folosesc cowntdown-ul cand se intra in ultimele 2 minute de publicitate

Trimite un comentariu

sus