Skip to main content

AUDIENŢE. Amicalul România - Lituania a urcat TVR pe locul trei. Bendeac, pe patru

 
AUDIENŢE. Amicalul România - Lituania a urcat TVR pe locul trei. Bendeac, pe patru

AUDIENŢE. Partida amicală de fotbal dintre România şi Lituania a urcat TVR 1 pe locul trei în clasamentul posturilor TV, pe toate targeturile.

Publicitate

Pe intervalul meciului de fotbal (20.00-21.50), cel mai vizionat post la nivel naţional a fost Kanal D, iar Pro TV a avut prima poziţie la oraşe şi pe segmentul comercial.

Cu Mihai Bendeac în grilă, Antena 1 a fost pe poziţia a patra la oraşe şi la nivel naţional şi pe locul al doilea pe targetul comercial. Săptămâna trecută, În puii mei era pe prima poziţie pe publicul tânăr şi pe locul trei pe celelalte segmente de public.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul meciului România - Lituania, difuzat de TVR 1 şi Dolce Sport (20.00-21.50):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 1,1 milioane de români au urmărit meciul de fotbal în fiecare minut. TVR 1 a fost pe locul al treilea, după Kanal D (aproape 1,8 milioane de oameni cu serialul Bahar) şi Pro TV (cu Ferma vedetelor).

În puii mei, cu Mihai Bendeac, a fost pe poziţia a patra, cu peste un milion de români medie.

Şi Dolce Sport a transmis partida, cu o medie de audienţe de 160.000 de telespectatori.

URBAN. Partida de fotbal de pe TVR 1 a fost pe poziţia a tria şi la oraşe, cu o medie de aproape 700.000 de telespectatori. Primele locuri au fost aproape la egalitate: 877.000 de persoane pentru Pro TV şi 870 pentru Kanal D.

Poziţia a patra pentru Bendeac şi la oraşe.

Cu o acoperire mai mare la nivel rural, Dolce Sport a scos o audienţă mult mai mică la oraşe: 60.000 de telespectatori în mediul urban.

COMERCIAL. Din publicul partidei de fotbal, aproape 300.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani, ceea ce i-a asigurat postului public locul trei pe interval, mult peste media obişnuită a staţiei.

Primul loc a fost al Pro TV, urmat de Antena 1, cu În puii mei.

Audienţa posturilor TV miercuri, 23 martie, pe intervalul meciului România - Lituania (20.00-21.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.788.000 9.8 17.1
2 Pro TV 1.629.000 8.9 15.5
3 TVR 1 1.144.000 6.2 10.9
4 Antena 1 1.051.000 5.7 10.0
5 National TV 670.000 3.7 6.4
6 Romania TV 349.000 1.9 3.3
7 Antena 3 313.000 1.7 3.0
8 Prima TV 189.000 1.0 1.8
9 Pro Cinema 185.000 1.0 1.8
10 Antena Stars 169.000 0.9 1.6
11 Dolce Sport 160.000 0.9 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 23 martie, pe intervalul România - Lituania (20.00-21.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 877.000 8.8 15.4
2 Kanal D 870.000 8.7 15.3
3 TVR 1 681.000 6.8 11.9
4 Antena 1 559.000 5.6 9.8
5 Antena 3 236.000 2.4 4.1
6 National TV 229.000 2.3 4.0
7 Romania TV 223.000 2.2 3.9
8 TVR 2 103.000 1.0 1.8
9 Prima TV 102.000 1.0 1.8
10 Antena Stars 97.000 1.0 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 23 martie, pe intervalul România - Lituania (20.00-21.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 447.000 9.2 19.7
2 Antena 1 343.000 7.1 15.1
3 TVR 1 284.000 5.9 12.5
4 Kanal D 256.000 5.3 11.3
5 National TV 81.000 1.7 3.6
6 Prima TV 51.000 1.0 2.2
7 Pro Cinema 43.000 0.9 1.9
8 Romania TV 35.000 0.7 1.6
9 Acasa 31.000 0.6 1.4
10 Antena Stars 30.000 0.6 1.3
11 Digi 24 30.000 0.6 1.3

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Constat că emisiunea lui Bendeac stă foarte bine pe publicul comercial: locul 4 urban și național, locul 2 comercial. Săptămâna trecută a fost pe 3 la național și urban, dar pe primul loc pe comercial.
  • Noroc cu un Eurovision ori cu un meci de fotbal mai răsărit de mai urcă TVRul în audiențe. Antena 1 stă destul de bine, mai ales pe comercial. Cu alte cuvinte, Bendeac ”prinde” la public, în continuare.
  • Domnule Petrisor Obaie, va rog daca se poate sa postati audientele serialelor tv pe luna februarie 2016.Si a filmelor si a emisiunilor tv.Daca nu mai puteti sa le postati, atunci spuneti ne ca sa stim si noi si sa nu mai asteptam degeaba.
  • bendeac mai plictisitor ca niciodata, show de 2 centi
  • Si pe intervalul lui Bendeac, ce audienta a facut? (20.30 - 22.15)

Trimite un comentariu

sus