Skip to main content

Contul de media al Unilever rămâne la Mindshare

 
Contul de media al Unilever rămâne la Mindshare

Contul de media al Unilever rămâne la Mindshare Romania. Agenţia a câştigat pentru a cincea oară consecutiv contul Unilever South Central Europe.

Publicitate

Unilever organizează periodic licitaţii de media pentru a evalua eficienţa parteneriatului cu agenţiile de media cu care colaborează. În urma celui mai recent pitch global, Mindshare reconfirmă din nou parteneriatul cu Unilever, în România, început în anul 1998, şi rămâne agenţia de media a companiei la nivel naţional.

Totodată, Mindshare România coordonează şi activităţile de media desfăşurate de Unilever în regiunea Europei Centrale şi de Sud: Bulgaria, Serbia, Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru şi Kosovo.

Serviciile Mindshare pentru Unilever includ atât servicii de planificare strategică şi implementare pentru offline şi online media, cât şi servicii diversificate de business planning şi branded content.

În urma licitaţiei, colaborarea dintre cele două companii se extinde şi în următoarele ţări: Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Bosnia-Herzegovina, în urma unui process de selecţie la care a participat şi agenţia agentia PHD. Astfel, este pentru prima dată când Unilever lucrează cu Mindshare în întreaga regiune CEE.

Mindshare a fost confirmat ca partenerul Unilever în Europa, America de Nord, Asia de Sud Est, Asia de Sud şi Africa, în total 60 de ţări. PHD, agenţia de media din grupul Omnicom, a fost numită agenţia Unilever în Australia, Noua Zeelandă, China, Hong Kong şi Taiwan, iar Initiative - parte a Interpublic Group - în America Latină şi Grecia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus