Skip to main content

AUDIENŢE la Barcelona - Atletico: 1,3 milioane de persoane au urmărit partida pe Pro TV

 
Sursa foto: Digi Sport
Sursa foto: Digi Sport

AUDIENŢE. Meciul Barcelona - Atletico Madrid a pus Pro TV lider la oraşe şi pe publicul comercial, însă la nivel naţional postul a fost depăşit de Kanal D, cu serialul Furtună pe Bosfor.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute marţi seara de posturile TV pe intervalul Barcelona - Atletico Madrid (21.50 - 23.40):

NAŢIONAL. Meciul din Champions League, care s-a încheiat cu scorul de 2 la 1, a fost urmărit de 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară. Pro TV a fost pe locul al doilea, la mică distanţă de Kanal D, care a avut pe interval serialul Bahar, urmat de WowBiz. Antena 1 care a avut noua emisiune a postului, Bravo, România, urmată de Un show păcătos.

URBAN. La oraşe, Pro TV a fost lider detaşat: o medie de 805.000 de persoane. Kanal D a fost al doilea, cu o medie de 660.000 de privitori. Antena 1 a avut locul al treilea: 477.000 de persoane, media pe minut.

COMERCIAL. Mai mult de jumătate din orăşenii care au urmărit meciul de aseară au fost persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Partida din Champions League a avut pe publicul comercial o medie de 480.000 de persoane. Cifrele au fost aproape duble faţă de cel de-al doilea clasat, Antena 1: 256.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Atletico Madrid (21.50-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.338.000 7.3 16.9
2 Pro TV 1.314.000 7.2 16.6
3 Antena 1 746.000 4.1 9.4
4 Antena 3 515.000 2.8 6.5
5 Prima TV 453.000 2.5 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Atletico Madrid (21.50-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 805.000 8.1 18.9
2 Kanal D 659.000 6.6 15.4
3 Antena 1 477.000 4.8 11.2
4 Antena 3 322.000 3.2 7.5
5 Prima TV 157.000 1.6 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Atletico Madrid (21.50-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 480.000 9.9 26.8
2 Antena 1 256.000 5.3 14.3
3 Kanal D 180.000 3.7 10.0
4 Prima TV 67.000 1.4 3.8
5 Pro Cinema 49.000 1.0 2.7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Și la Dolce chiar nu se uită (mai) nimeni ?
    Audiențe de câteva zeci de mii de privitori vor avea și la Euro 2016 ?
  • F F
    ce s-a intamplat pe intervalul Bravo Romania? din datele astea se intelege ca nu au avut audiente prea bune.
  • Iuli Iuli
    Deci BravoRomania a fost pe 2 si 3?
  • Stela Stela
    Va rog daca se poate sa postati audientele serialelor tv pe luna martie 2016 .
  • Gogi Gogi
    Deci capatos are dreptate. Ii rupe pe turci pe comercial

Trimite un comentariu

sus