Skip to main content

Românii au talent, audienţele ediţiei. Cifrele se menţin peste 3 milioane. Antena Stars apare în top cinci pe segmentul comercial

 
Bruce&Istvan
Bruce&Istvan

Cea de-a opta ediţie Românii au talent a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public. Show-ul a fost urmărit de peste 3,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Emisiunea de aseară a câştigat peste 300.000 de privitori faţă de ediţia de săptămâna trecută.

Publicitate

Diferenţele dintre Pro TV şi celelalte staţii sunt însă asemănătoare cu săptămânile trecute: audienţe de peste două ori mai mari decât locul următor pe naţional, de aproape trei ori mai mari la oraşe şi de cinci ori pe segmentul comercial 18-49 de ani.

Este de remarcat prezenţa Antena Stars pe locul patru la nivelul publicului comercial. Canalul trustului Intact a avut în program, pe intervalul Românii au talent, emisiunile Răi da' buni!, Star News şi Agentul Vip.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-23.09):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 3,3 milioane de români s-au uitat la Românii au talent, cu mai bine de 300.000 peste săptămâna trecută. Locul doi pentru Kanal D, cu peste 1,3 milioane (cu 63.000 mai mult decât săptămâna trecută).

Antena 1 a ocupat locul trei în topul audienţelor cu filmul "Bona de la forţele speciale", care a fost urmărit de aproape 600.000 de persoane, în creştere cu 154.000 faţă de săptămâna trecută. Locul patru a fost al Televiziunii Române, care a difuzat emisiunea O dată-n viaţă.

Vârf Românii au talent la nivel NAŢIONAL: 4.738.000 de persoane (25.9 rating şi 52.1 cotă de piaţă), la 22.35

URBAN. Audienţa Românii au talent la oraşe a fost ieri seară de 1,9 milioane de români. Săptămâna trecută, a fost de doar 1,6 milioane. Kanal D, locul doi, a numărat în faţa televizoarelor puţin peste 600.000 de telespectatori din mediul urban, cu aproape 20.000 mai puţin faţă de vinerea trecută. Locul trei a fost al Antenei 1, televiziune urmărită de 271.000 de persoane din mediul urban. TVR 1 apare pe locul patru, urmat de Antena 3, care a ţinut în faţa micilor ecrane peste 200.000 de persoane de la oraşe.

Vârf Românii au talent la nivel URBAN: 2.708.000 de persoane (27,2 rating şi 54,1 cotă de piaţă), la 22.34.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Românii au talent a numărat aproape 950.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (faţă de peste 866.000 la ediţia precedentă). Distanţa faţă de locul următor a fost considerabilă: Kanal D a fost urmărit de doar 182.000 de persoane din acest target. Săptămâna trecută, postul Dogan avea o medie de 176.000 de telespectatori.

Locul trei pentru Antena 1, cu 135.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la film (faţă de 89.000 vinerea trecută). În topul audienţelor pe targetul comercial este de remarcat apariţia pe locul patru a postului Antena Stars, care a fost urmărit aseară de 42.000 de persoane. Iar pe locul cinci s-a clasat România TV cu un public format din 40.000 de telespectatori.

Vârf Românii au talent la nivel COMERCIAL: 1.289.000 de persoane (26,5 rating şi 61,5 cotă de piaţă), la 22.34.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.09), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg % Share %
1 Pro TV 3.323.000 18.1 35.2
2 Kanal D 1.352.000 7.4 14.3
3 Antena 1 592.000 3.2 6.3
4 TVR 1 481.000 2.6 5.1
5 Romania TV 348.000 1.9 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.09), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg % Share %
1 Pro TV 1.900.000 19.1 38
2 Kanal D 611.000 6.1 12.2
3 Antena 1 271.000 2.7 5.4
4 TVR 1 230.000 2.3 4.6
5 Antena 3 206.000 2.1 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 8 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.09), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg % Share %
1 Pro TV 949.000 19.5 48.1
2 Kanal D 182.000 3.7 9.2
3 Antena 1 135.000 2.8 6.8
4 Antena Stars 42.000 0.9 2.1
5 Romania TV 40.000 0.8 2.1

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Va rog postati audientele serialelor tv pe luna februarie 2016.In caz ca nu se mai poate, macar postatile pe cele din luna martie 2016.Vad ca nu mai postati nici audientele filmelor sau a emisiunilor tv asa cum facea ti inainte.Poate de luni incolo, le postati ca sa fiti si voi la zi cu audientele, deoarece dp parerea mea sunteti in urma.Macar spuneti ne daca nu mai puteti sa le postati, ca sa stim si noi.
  • Va rugam mult de tot sa postati audientele serialelor tv pe luna februarie sau martie 2016.
  • Va rugam mult de tot sa postati audientele serialelor tv pe luna februarie si martie 2016.
  • Bravo ProTV! Romanii au talent cel mai tare show din istoria televiziunii, a sters pe jos cu antenuta 1 si kanal d pe targetul comercial. Foarte probabil, Romanii au talent ar fi obtinut in jur de 55% market share, fara bahar pe interval. In toamna, reality show-ul Supravietuitorul va stabilii noi recorduri de audienta!
  • Cu exceptia Revelionului pt mama si tata care stau acasa pe Antene nu stiu sa fi fost vroedata o productie care sa aiba audiente de 3-8 ori mai mari decat pro. Poate emisiunea aia de un an cu mirese din care toata lumea frea sa plece de bine ce e facuta. Iar zice parelologul somer Mile ca Antenei ii e suficient Dan Negru ca nu vrea audiente in alte zile ca ei fac tv pt placerea lor nu pentru bani. Mile cred ca e varanu care scrie din puscarie.hai liberare!
  • Băi, Mile, iar v-au călcat aseară în picioare cei de la Pro TV.
    Audiență națională de 6 ori mai mare, pe urban de peste 8,5 ori mai mare, pe comercial de 8 ori mai mare. Oare Camelia nu se oftică după ce află că 1 din 3 televizoare deschise aseară erau fixate pe Pro TV ?
  • meciul de joi de la pro a avut 7 rating fata de next star 5.8 , dan negru merge bine , emisiune a fost lider pe national si urban , chiar daca pro a avut trei productii scumpe , e suficent una singura la antene , probabil si comercial a fost bun rating la next star , emisiunea creste tot mai mult

Trimite un comentariu

sus