Cotidianul The New York Times va investi peste 50 de milioane de dolari pentru a se extinde digital la nivel global, editorul publicaţiei considerând că presiunea crescândă suportată de companiile media din întreaga lume îi oferă acestui ziar american şansa de a deveni un lider indispensabil în domeniul ştirilor internaţionale şi opiniilor, scrie News.ro, care citează The Guardian.
”Într-un timp când jurnalismul şi media independente din toată lumea sunt supuse unei presiuni acute, atât din partea forţelor politice, cât şi a celor financiare, The New York Times nu a avut niciodată o oportunitate mai bună de a-şi extinde misiunea şi publicul”, au transmis într-o declaraţie comună publisherul Arthur Sulzberger Jr, directorul executiv Mark Thompson şi editorul executiv Dean Baquet.
”Aşa cum The Times a devenit o reală organizaţie naţională de presă într-o generaţie anterioară, credem că avem oportunitatea să devenim lideri indispensabili în ştirile globale şi opinii”, au adăugat ei.
Publicaţia The New York Times înregistrează aproximativ 375 de milioane de accesări de la cititori din toată lumea, în fiecare lună. Totuşi, doar 26,6% din traficul online provine din afara publicului ţintă al publicaţiei din Statele Unite ale Americii, unde ocupă locul al şaselea în clasamentul celor mai mari site-uri de media, potrivit datelor furnizate de SimilarWeb, citate de The Guardian.
O parte semnificativă din totalul investiţiei va fi direcţionată către Marea Britanie, care ar fi pe locul trei în clasamentul celor mai mari pieţe ale publicaţiei, cu 2,5% din totalul traficului online.
Organizaţia media va lansa o nouă divizie, NYT Global, care va reprezenta vârful de lance pentru investiţia de 50 de miliane de dolari.
Reprezentanţii companiei vor să dubleze încasările din online la aproximativ 800 de milioane de dolari, până în anul 2020, şi au dezvăluit că au fost stabilite obiective şi mai ambiţioase pentru extinderea la nivel internaţional.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii