Skip to main content

ANALIZĂ. Las Fierbinţi, episod cu episod. Serialul, leadership 100% pe targetul comercial

 
Celentano
Celentano

AUDIENŢĂ. Las Fierbinţi a ţinut audienţa Pro TV la un nivel ridicat şi în cel de-al nouălea sezon. De altfel, aseară, în prima joi fără Las Fierbinţi, diferenţele au fost simţitoare, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Publicitate

În cel de-al nouălea sezon, vârfurile au ajuns şi la 2,5 milioane de telespectatori media pe episod, la nivel naţional.

Sintetizând, media fiecărui episod Las Fierbinţi a fost de peste 1,8 milioane de români pe minut, dintre care aproape un milion din mediul urban. Primele cinci episoade au fost cele mai urmărite: între 2 şi 2,4 milioane de români media la difuzările de la începutul sezonului. Din aprilie, media a scăzut.

La nivel naţional şi la oraşe, Las Fierbinţi a mai fost depăşit, la unele episoade, de Bahar, de pe Kanal D. Din analiza Paginademedia.ro, aceste situaţii nu au venit pe fondul scăderii Las Fierbinţi, care a avut o audienţă în limitele normale ale programului, cu un public fidel (comparativ cu sezoanele precedente). Motivele au ţinut de creşterea spectaculoasă a serialului Bahar, de pe Kanal D (cu un alt tip de public vizat), care a “adunat” audienţă de la alte posturi TV şi a reuşit, în unele cazuri, să fie peste comedia de la Pro TV.

Segmentul comercial, leadership 100%

Pe segmentul comercial, media a fost de peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În niciunul din episoadele din sezonul nouă, Las Fierbinţi nu a fost pe locul al doilea pe acest target.

Cota de piaţă pe segmentul comercial s-a menţinut în jurul a 30 %. Ce înseamnă acest procent? Practic, aproape o treime din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau serialul Las Fierbinţi.

Audienţa Las Fierbinţi, episod cu episod, în sezonul 9, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Robi Senzualu' 25 Feb 2.156.000 11.8 21.4
Dulapul Aspirinei (1) 10 Mar 2.155.000 11.8 20.9
Dulapul Aspirinei (2) 17 Mar 2.127.000 11.6 21.0
Colacao (1) 24 Mar 2.465.000 13.5 23.2
Colacao (2) 31 Mar 1.908.000 10.4 20.7
Calu' lu' Dorel (1) 7 Apr 1.405.000 7.7 18.0
Calu' lu' Dorel 14 Apr 1.506.000 8.2 16.6
Cetateanul de onoare (1) 21 Apr 1.547.000 8.4 17.7
Cetateanul de onoare (2) 28 Apr 1.426.000 7.8 19.1
Ajutor social (1) 5 May 1.579.000 8.6 18.6
Ajutor social (2) 12 May 1.613.000 8.8 18.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa Las Fierbinţi, episod cu episod, în sezonul 9, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Robi Senzualu' 25 Feb 1.141.000 11.4 20.9
Dulapul Aspirinei (1) 10 Mar 1.113.000 11.2 21.0
Dulapul Aspirinei (2) 17 Mar 1.117.000 11.2 21.2
Colacao (1) 24 Mar 1.239.000 12.4 22.0
Colacao (2) 31 Mar 970.000 9.7 19.1
Calu' lu' Dorel (1) 7 Apr 801.000 8 18.4
Calu' lu' Dorel 14 Apr 845.000 8.5 16.8
Cetateanul de onoare (1) 21 Apr 823.000 8.3 17.3
Cetateanul de onoare (2) 28 Apr 837.000 8.4 19.3
Ajutor social (1) 5 May 902.000 9 19.5
Ajutor social (2) 12 May 926.000 9.3 18.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa Las Fierbinţi, episod cu episod, în sezonul 9, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Data Nr. persoane Rtg% Share%
Robi Senzualu' 25 Feb 673.000 14 31.6
Dulapul Aspirinei (1) 10 Mar 651.000 13.4 32.2
Dulapul Aspirinei (2) 17 Mar 617.000 12.8 29.8
Colacao (1) 24 Mar 725.000 14.9 33.3
Colacao (2) 31 Mar 531.000 11 27.5
Calu' lu' Dorel (1) 7 Apr 459.000 9.5 30.1
Calu' lu' Dorel 14 Apr 444.000 9.1 23.6
Cetateanul de onoare (1) 21 Apr 488.000 10.1 27.1
Cetateanul de onoare (2) 28 Apr 464.000 9.5 29.8
Ajutor social (1) 5 May 497.000 10.2 29.8
Ajutor social (2) 12 May 501.000 10.3 28.4

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Când un om e greu de cap, nu mai poate fi recuperat. Asa si cu postacul Mile, care nici macar n-a invatat ca odata cu sosirea sezonului cald, scad si audientele. De ce televiziunile nu-si difuzeaza marile show-uri sau seriale vara, Mile? De ce se grabesc toti sa-si incheie sezoanele inainte de 1-15 iunie?
  • Asta e tot ce ai de spus mile? Sunt 100%? Astept o emisiune/serial de la A1 la fel.
  • @Fane,
    După cum pui virgulele între subiect și predicat as paria ca nivelul de educatie te califica pentru un rol principal în serial. :-)
    Serialul este o satiră a societății romanesti (rurale si nu numai, din păcate) si, ca în multe situații similare, cei satirizati sunt în fruntea denigratorilor. Motivul? Conștient sau nu, la un moment dat se regăsesc printre personaje, iar cand realizează că sunt de rasul lumii, nu încearcă să-și corecteze comportamentul ci-i acuză pe ceilalți ca sunt mai răi ca ei.:-)
    Succesul serialului este dat de numărul mare al românilor care știu să aprecieze ironia și satira societății în care traim, nu de "maneliști", semidocti sau de cei plecați la furat si cerșit prin Europa. Acceptarea satirei este primul pas spre rezolvarea elementelor care au generat-o!
  • As fi foarte curios ce s-ar imtampla daca serialul acesta ar fi realizat intr-un sat din Ardeal, sa zicem in Maramures...Spuneti ca nu se poate?
  • Imi e groaza de viitorul Romaniei daca un serial precum Las Fierbiniti e lider absolut de audienta pe comercial.
  • @ Fane : vai de noi. unii si-au pierdut simtul umorului de la atata educatie. :)) incearca un South Park. poate asa te mai educi si tu si intelegi de unde vine Las fierbinti.
  • Succesul unui asemenea gen de serial,arata nivelul de educatie si civilizatie, al celor ce mai sunt pe pamantul acesta.Sa nu ne mai miram ca suntem marginalizati in UE.

Trimite un comentariu

sus