Skip to main content

AUDIENŢE la finala Cupa României: aproape 2 milioane de telespectatori la cele trei posturi care au difuzat partida

 
AUDIENŢE la finala Cupa României: aproape 2 milioane de telespectatori la cele trei posturi care au difuzat partida

AUDIENŢE. Partida dintre Dinamo şi CFR Cluj, din finala Cupei României, a pus Pro TV în poziţia de lider. Partida s-a încheiat cu scorul 5-4, după penalty-uri (2-2 după 120 de minute).

Publicitate

Partida, difuzată la trei posturi - Pro TV, Digi Sport şi Dolce Sport - a avut o audienţă cumulată de aproape două milioane de persoane, media pe întreg intervalul partidei de peste două ore şi jumătate (cu tot cu prelungiri). Pro TV a fost liderul serii, Digi Sport a avut locul patru pe toate targeturile, în timp ce Dolce Sport nu a reuşit să intre în top zece.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute marţi seara de finala Cupa României:

NAŢIONAL. Partida din finala Cupei României a adus Pro TV peste 1,4 milioane de persoane, la nivel naţional. Digi Sport 1 a intrat pe locul patru, cu o medie de 417.000 de persoane, tot cu meciul. Dolce Sport a obţinut 100.000.

URBAN. Dinamo - CFR a atras, la oraşe, 878.000 de privitori, în timp ce Digi Sport - 356.000 de persoane, iar Dolce Sport - 41.000.

COMERCIAL. Partida care a decis câştigătoarea Cupei României a avut pe Pro TV 431.000 de privitori, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Digi Sport 1 a obţinut o medie de 125.000 de persoane, în timp ce la Dolce Sport s-au uitat 4.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul finalei Cupei României (21.30-00.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.474.000 8.1 19.4
2 Kanal D 1.028.000 5.6 13.5
3 Antena 1 702.000 3.8 9.2
4 DigiSport 1 417.000 2.3 5.5
5 Antena 3 356.000 1.9 4.7
6 Prima TV 339.000 1.9 4.5
7 Romania TV 312.000 1.7 4.1
8 National TV 187.000 1.0 2.5
9 Antena Stars 169.000 0.9 2.2
10 Acasa 153.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul finalei Cupei României (21.30-00.20), în mediul URBAN:

Post TV Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 878.000 8.8 20.4
2 Kanal D 544.000 5.5 12.7
3 Antena 1 374.000 3.8 8.7
4 DigiSport 1 356.000 3.6 8.3
5 Antena 3 237.000 2.4 5.5
6 Romania TV 166.000 1.7 3.9
7 Prima TV 117.000 1.2 2.7
8 Antena Stars 78.000 0.8 1.8
9 Acasa 77.000 0.8 1.8
10 National TV 76.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul finalei Cupei României (21.30-00.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 431.000 8.9 25.1
2 Antena 1 237.000 4.9 13.8
3 Kanal D 163.000 3.4 9.5
4 DigiSport 1 125.000 2.6 7.3
5 Prima TV 38.000 0.8 2.2
6 National TV 34.000 0.7 2.0
7 Antena 3 31.000 0.7 1.8
8 Acasa 31.000 0.6 1.8
9 Romania TV 30.000 0.6 1.7
10 Antena Stars 27.000 0.6 1.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ Geo : audienta este foarte buna. practic, Protv a scos cifre asemanatoare 20:30-22:30 in intervalul 21:30-00:20. Ca o comparatie, Protv a avut aseara audiente cu 40% mai mari decat joi pe intervalul 20:30-00:30. Meciul a fost si foarte lung. Fara Digi, e clar ca Protv va putea avea audiente cel putin asemanatoare si posibil audiente duble la meciurile Romaniei si la finala.
  • Audiență de stul de slabă.
    Concluzia este clară: doar Steaua și naționala reușesc să adunea peste 2 milioane de privitori.
    Cifrele de aseară ar trebui să îngrijoreze posturile care vor transmite Euro 2016, în special Pro TV. Telekomul nu are nicio treabă cu audiențele - este f slabi, ca de obicei, dar nu-i așa, își scoate banii investiți din abonamente, așa că nu conteză...
  • @Zizou: ai dreptate, la fel cred si eu. Au sperat sa dea marea lovitura, insa ramine o lovitura de imagine si atit. Nu vor da buzna noii abonati, dupa cum nu au dat nici atunci cind au avut exclusivitate pentru Formula 1, UCL, EL etc samd.
    Si o intrebare pentru redactia Pagina De Media: daca eu, ca simplu cetatean, vreau sa aflu audientele TV, pot sa le aflu de undeva? Multumesc!
  • Antena Stars mai are un pic si depaseste Acasa si pe comercial. Ce audiente face Happy cu "Prizoniera dragostei" ?

    Apropo, dati si voi audientele zilnice, nu doar Romanii au talent si fotbal (acum ati dat pentru ca a murit fotbalistul Dinamo, daca nu murea, nu dadeati nimic)
  • Daca la finala cupei Romaniei Dolce Sport nu apare in top 10 , e clar ca au aruncat banii pe fereastra cu EURO2016.

    Ce diferenta imensa intre Digi si Dolce , Dolce are o audienta infinit mai mica .

Trimite un comentariu

sus