Skip to main content

AUDIENŢE. Sevilla - Liverpool, un meci de 1,5 milioane de români

 
Foto: Agerpres
Foto: Agerpres

AUDIENŢE. Finala Europa League, câştigată a treia oară consecutiv de Sevilla, a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare. Meciul de pe Pro TV a fost difuzat între orele 21.45 - 23.40.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute miercuri seara de finala Europa League:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul de pe Pro TV a fost urmărit, în medie, de aproape un milion şi jumătate de români pe minut. Pro TV a afost pe prima poziţie, urmat de Kanal D: 1,3 milioane de români, cu Bahar şi WowBiz. Locul trei pentru Antena 1.

URBAN. La oraşe, media meciului s-a apropiat de 900.000 de telespectatori pe minut, cu 200.000 peste locul doi, ocupat tot de Kanal D.

COMERCIAL. Din publicul partidei Liverpool-Sevilla, 430.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Pe acest segment, pe poziţia a doua a fost Antena 1, cu 375.000 de persoane din acest target.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 mai, pe intervalul finalei Europa League, Liverpool - Sevilla (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.482.000 8.1 18.3
2 Kanal D 1.282.000 7.0 15.8
3 Antena 1 923.000 5.0 11.4
4 National TV 432.000 2.4 5.3
5 Antena 3 424.000 2.3 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 mai, pe intervalul finalei Europa League, Liverpool - Sevilla (21.45-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 872.000 8.7 19.6
2 Kanal D 679.000 6.8 15.3
3 Antena 1 550.000 5.5 12.4
4 Antena 3 313.000 3.1 7.0
5 Romania TV 198.000 2.0 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 18 mai, pe intervalul finalei Europa League, Liverpool - Sevilla (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 433.000 8.9 22.4
2 Antena 1 375.000 7.7 19.4
3 Kanal D 243.000 5.0 12.6
4 Prima TV 75.000 1.5 3.9
5 Digi 24 53.000 1.1 2.7

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Site-ul Pagina de media,este singurul site din Romania care posteaza datele de audienta,stiri si alte evenimente care se intampla in tara noastra draga.Poate se supara ca le tot cerem sa posteze audientele tv, dar pe noi ne intereseaza foarte mult.Tare mi-ar place sa postati audientele in fiecare saptamana despre filme, seriale si emisiuni cu un top 25.Dar este bine si asa cum postati voi in fiecare luna audiente despre filme, seriale etc.
  • Cu alte cuvinte la finala ELeague a fost o audienta mult mai slabă decît la finala Cupei României din seara precedentă. Ca urmare ar trebui să ne așteptăm la audiente cifrate la circa 1,5 milioane de privitori la meciurile de la Euro 2016, cu un plus, de peste 2 milioane la meciurile României.
  • Audienta Acasa scade odata cu noul Rebranding si readucerea telenovelelor vechi in grila.
  • Eu am vazut meciul la Dolce. Vad ca nu stiati ca a transmis si Dolce. Nu conteaza,poate ca e o chestie personala. Eu intre o televiziune comerciala si una de sport ,prefer sportul. Prefer sa vad o ora de emisiune inainte in care este prezentat meciul decat Ferma vedetelor sau cine stie ce serial obscur la Protv!
  • insula iubirii creste fata de saptamana trecuta si inca e decenta
  • multumim.

    va rugam nu uitati sa postati sintezele lunare. e singurul loc unde mai putem vedea ce audiente fac emisiunile din timpul zilei, filmele sau serialele.

Trimite un comentariu

sus