Skip to main content

FOTO. TLC introduce emoticoanele în noua sa campanie de brand

 
FOTO. TLC introduce emoticoanele în noua sa campanie de brand

TLC, televiziunea pentru femei din portofoliul Discovery, lansează o nouă campanie de brand la nivel pan-regional care are în prim-plan emoticoanele, limbaj specific reţelelor de socializare. Potrivit reprezentanţilor Discovery, noua campanie se adresează în special "generaţiei Millennials" (tinerii născuţi între 1980-2000).

Publicitate

Conceputul care stă la bază este „OMG with ❤” (OMG with Heart).

"Element central al culturii pop, emoticoanele sunt folosite în mod universal pentru a transmite emoţii şi sentimente. TLC se bazează pe forţa acestor simboluri pentru a se conecta cu publicul său prin intermediul programelor şi nu numai", spun reprezentanţii Discovery.

Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est:

“Ideea acestui rebranding a fost de a ajuta la poziţionarea TLC în rândul unui public care este în mod natural atras de programele noastre. Prin folosirea emoticoanelor, am vrut să subliniem diversitatea trăirilor pe care emisiunile TLC le stârnesc: sunt momente de şoc şi de uimire, dar şi de emoţie reală, de la empatie până la entuziasm şi de la familiaritate până la dragoste. Poveştile spuse în programele TLC au în mijlocul lor personaje reale, cu care te poţi identifica la anumite nivele, dar care sunt puse în situaţii greu de imaginat. Cu alte cuvinte, OMG + ❤.”

Campania include o serie de elemente creative: un spot dedicat, bumpere şi promo-uri on air, dar şi elemente outdoor şi digitale. De asemenea, telespectatorii îşi vor putea exprima emoţiile faţă de anumite momente speciale din emisiunile TLC prin intermediul unui generator de meme online.

Alături de un logo nou, campania include o nouă grilă de programe pe diverse teme: nunţi, arta culinară, familie, subiecte medicale, transformări corporale impresionante şi întâlnirile romantice în contexte speciale.

Câteva dintre programele emblematice ale TLC, incluse în această campanie:

Regele cofetarilor (sezonul 8) – începând din 11 mai, în fiecare miercuri, de la ora 21:00

În sezonul 8 al seriei, clanul Valastro va pregăti unele dintre cele mai uimitoare torturi pe care le-a făcut vreodată, lucrând umăr la umăr ca să-şi satisfacă clienţii celebri din întreaga lume. Ei primesc comenzi pentru unele dintre cele mai năstruşnice torturi imaginabile, printre care un memorabil tort în formă de castel de nisip, unul ca o jachetă de motociclist şi chiar un tort special pentru Preşedintele Germaniei.

Mă simt bine în pielea mea (sezonul 1) – începând din 15 mai, în fiecare duminică, de la ora 22:00

Seria umăreşte îndeaproape persoane care au slăbit enorm şi vor suferi noi intervenţii chirurgicale ample, pentru a li se înlătura kilograme întregi de piele în exces. Unii dintre ei au deja abdomenul perfect modelat, însă muşchii le rămân ascunşi sub mormane de piele flască şi mulţi spun că asta îi face să se simtă chiar mai prost decât atunci când erau obezi.

Doi la un milion (sezonul 1) – începând din 5 iunie, în fiecare duminică, de la ora 21:00

În fiecare episod din noua serie TLC, două persoane care suferă de aceleaşi probleme medicale extrem de rare petrec împreună o săptămână în care împart momente dificile şi victorii incredibile, vizitând medici celebri în toată lumea şi aflând răspunsuri importante. Acest program urmăreşte itinerariul plin de forţă al celor care trăiesc apăsaţi de unele dintre cele mai neobişnuite probleme medicale existente.

Tată singur, caut iubirea (sezonul 1) – începând din 13 iunie, în fiecare luni, de la ora 21:00

Seria urmăreşte cinci taţi singuri, care fac mari eforturi ca să-şi crească pe cont propriu copiii. Luptând să le ofere o viaţă ideală fiilor şi fiicelor lor, aceşti bărbaţi simt totuşi că din familia lor lipseşte un element esenţial. Taţi devotaţi, ei îşi doresc să găsească o femeie care să-i iubească nu numai pe ei, ci şi pe copiii lor. Intră astfel în scenă cinci femei care nu au copii, dar vor să trăiască ”fericite până la adânci bătrâneţi” alături de un bărbat grijuliu şi responsabil.

GALERIE FOTO

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus