Skip to main content

Gazeta Sporturilor, difuzată cu un ghid de prim ajutor

 
Gazeta Sporturilor, difuzată cu un ghid de prim ajutor

Gazeta Sporturilor se distribuie astăzi la chioşcurile de ziare împreună cu cartea "Primul ajutor până la sosirea medicului", la preţul de 20 de lei. Volumul apare cu publicaţia de sport în contextul prăbuşirii pe teren a camerunezului Patrick Ekeng în timpul meciului Dinamo cu Viitorul.

Publicitate

După momentul tragediei, care a avut loc pe 6 mai, s-a vorbit despre faptul că nimeni nu a ştiut să-i acorde primul ajutor.

Moartea fotbalistului a ridicat o problemă foarte importantă şi anume că prea puţini români au făcut cursuri de prim ajutor şi ştiu cum să reacţioneze într-o situaţie de criză când primele minute pot face diferenţa dintre viaţă şi moarte.

Gazeta Sporturilor a mai distribuit cartea "Primul ajutor până la sosirea medicului", apărută la Editura Orizonturi, în mai 2012.

Despre carte

Volumul "Primul ajutor pana la sosirea medicului" este un ghid complet care îi iniţiază pe cititori în cazurile extreme. Cartea prezintă tehnici de prim ajutor în situaţii de urgenţă, tehnici de resuscitare, tratamentul stărilor de soc.

“Nimeni nu poate preintampina producerea accidentelor. Cand urgenta se produce (infarctul, accidentul vascular sau asfixia) acordarea primului ajutor in crucialele prime minute poate insemna diferenta intre viata si moarte', afirma Dr. James Todd, vicepresedintele executiv al Asociatiei Medicale Americane, cel care recomanda tuturor aceasta carte.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Petrisor Obae Petrisor Obae
    Sonorul reclamei porneste doar la mouse over. La o simplă mutare a cursorului este oprit.
  • Dorian Chitea Dorian Chitea
    cel mai potrivit ar fi ca gazeta sa fie difuzata cu un sul de hartie iginica. in felul asta am cumpara doua suluri.
  • nervi nervi
    Reclama asta cu ICEEfest, care se porneste automat si mai are si volumul ridicat, este exact motivul pentru care oamenii instaleaza AdBlocker. Genul asta de reclama arata zero intelegere a cum si unde folosesc oamenii site-urile de stiri (si nu numai) si ce ii enerveaza la culme. Si mai e si o reclama la un festival de digital :)))) epic fail.

Trimite un comentariu

sus