Skip to main content

PRESA DE AZI. Sebastian Ghiţă, „turnat” în Adevărul şi Jurnalul Naţional

 
PRESA DE AZI. Sebastian Ghiţă, „turnat” în Adevărul şi Jurnalul Naţional

Sebastian Ghiţă, omul de afaceri care controlează România TV, este principalul „actor” de pe prima pagină a ziarelor Adevărul şi Jurnalul Naţional. Cele două publicaţii centrale scriu despre poliţiştii din Ploieşti care l-au turnat pe deputatul de Prahova şi despre afacerile cu fonduri europene ale acestuia.

Publicitate

Cotidianul Adevărul deschide ediţia de astăzi cu titlul: „Sebastian Ghiţă, turnat de poliţişti

“Mai mulţi agenţi şi ofiţeri de poliţie din Ploieşti au dat la DNA declaraţii complete despre şefii lor, arestaţi pentru corupţie, care ar fi fost mână-n mână cu Sebastian Ghiţă. Deputatul ar fi beneficiat de informaţii confidenţiale din anchetele penale, iar în schimb ar fi oferit protecţie politică”, scrie Adevărul.

Jurnalul Naţional titrează pe prima pagină: „Ghiţă licitează singur şi câştigă 33 mil. de la UE

Teamnet International SA Ploieşti, una din firmele apropiate de Sebastian Ghiţă, a câştigat luna aceasta un contract de peste 33 de milioane lei din fonduri europene, de la Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale, în urma unei licitaţii la care a fost singura participantă.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, celelalte titluri şi subiecte din presa de azi:

Evenimentul zilei deschide numărul de astăzi cu titlul: „SRI a ridicat dispozitivul cu imaginile în care apare Dan Condrea

„Parchetul General susţine că a refăcut traseul parcurs de maşina patronului Hexi Pharma, dar nu reuşeşte să demonstreze unde a stat acesta timp de 25-30 de minute. La o zi după ce cotidianul nostru a dezvăluit că lipseşte circa jumătate de oră de filmări, un ‚specialist’ de la SRI a ridicat dispozitivul de filmare al societăţii Rombiz, aflată pe drumul Buftea - Cobeanca, la nici un kilometru de locul accidentului”, scrie EvZ pe prima pagină.

Click!: „‚Fermierul’ Toader, executat silit de fostele neveste

Gabriela Cristea, fosta nevastă a lui Marcel Toader, îi cere acestuia să îi plătească o datorie care s-ar ridica la 400.000 de euro. Cea de-a treia soţie a lui Toader, Anamaria Ferentz, a apelat şi ea la judecători. Aceasta a obţinut deja executarea silită şi va primi de la Marcel Toader daune morale de 5000 de lei.

Curierul Naţional: „Legea dării în plată, modificată?

„Ministrul finanţelor vrea ca, în cazurile sociale, cei care dau casa în plată să poată fi scutiţi de plata impozitului. Daniel Zamfir, iniţiatorul legii, a reacţionat şi spune că dacă legea va fi modificată aşa cum doreşte ministrul Finanţelor, vor avea de câştigat doar băncile”, scrie Curierul Naţional pe prima pagină.

Ziarul Naţional deschide ediţia de astăzi cu titlul: „Are lista sifoanelor din PSD

Potrivit cotidianului Naţional, „Dacă primul pas deja a fost făcut prin expunerea lui Victor Ponta ca posibil viitor premier,Liviu Dragnea tocmai ce este pe cale să pună mâna pe o comoară informaţională menită să-i asigure menţinerea la butoanele partidului pentru multă vreme de acum înainte”.

Puterea: „Predoiu se joacă cu nervii bucureştenilor: Uite sondajul, nu-i sondajul!

„Dacă luni seara, după dezbaterea de la Antena 3, a părut că Predoiu adoptă o atitudine onorabilă, iar Dan face jocurile PSD, acum situaţia e pe cale să se inverseze: dacă PNL renunţă la sondaj, suflă vânt din pupa Gabrielei Firea Pandele”, scrie Puterea.

Rubrica Presa de azi este realizată cu susţinerea companiei de monitorizare Media Image.

Primele pagini ale ziarelor, în secţiunea Presa de azi (click foto):

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nu exista proiecte la AFIR de 33 milioane de euro, este minciuna.

Trimite un comentariu

sus