Skip to main content

Un membru al echipei Top Gear lansează o agenţie de publicitate pentru mărci de maşini

 
Un membru al echipei Top Gear lansează o agenţie de publicitate pentru mărci de maşini

Un membru al echipei orginale Top Gear şi câţiva publicitari au lansat prima companie specializată în publicitate şi conţinut digital din Marea Britanie, destinată exclusiv mărcilor de autoturisme, conform campaignlive.co.uk.

Publicitate

Printre fondatorii noii agenţii de publicitate, care se numeşte Carnage, se numără şi Phil Churchward, directorul seriei originale Top Gear, cu care emisiunea a câştigat un premiu Emmy.

Agenţia va produce reclame, conţinut pentru online, pentru film şi televiziune, dar şi conţinut digital pentru mărci precum Audi, Mercedes-Benz, Volkswagen sau Honda.

Compania va fi condusă de Ben Hampshire, fostul director general al diviziei din Los Angeles a agenţiei britanice The Mill. Acesta a fondat agenţia alături de David Van Der Gaag si Charlie Crompton, parteneri ai companiei Rogue pictures, precum şi împreună cu reputatul regizor Sam Brown.

"După şapte ani în care am crescut The Mill în LA, posibilitatea de a construi un brand de la zero a fost ceea ce ma ademenit înapoi peste ocean”, a declarat Ben Hampshire, citat de campaignlive.co.uk.

Sam Brown, care va ocupa funcţia de director executiv de creaţie în cadrul agenţiei, este cunoscut pentru regia unor videoclipuri muzicale ale unor artişti de top din Marea Britanie, precum Adele – Rolling in the deep şi James Blunt – You’re beautiful.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • stefannn stefannn
    Titlui acestui articol este definitia click-bait-ului.
    Rusine!

Trimite un comentariu

sus