Skip to main content

AUDIENȚE. Finala Românii au talent, câștigată de Laura Bretan. Ce audiențe a obținut show-ul

 
AUDIENȚE. Finala Românii au talent, câștigată de Laura Bretan. Ce audiențe a obținut show-ul

AUDIENȚE. Românii au talent, sezonul 2016, și-a ales aseară câștigătorul. Din cei 16 finaliști, marele premiu de 120.000 de euro a mers la tânăra Laura Bretan, de doar 13 ani.  

Pe locul al doilea au fost frații Andrei, iar pe trei Nadia Buduruși, care a evoluat într-un număr de dans la bară. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor pe intervalul finalei Românii au talent 2016:

NAȚIONAL. Cea de-a șasea finală a show-ului de talente de la Pro TV a ținut în fața televizoarelor, în medie 2,1 milioane de telespectatori din întreaga țară, în cele peste trei ore și jumătate. La nivelul întregii țări, show-ul a avut vârf de audiență 3,4 milioane de persoane. 

Cifrele au fost puțin sub cele obținute de finala de anul trecut, când a câștigat echipa SpeedCubing (cifrele, AICI)

Kanal D a avut locul al doilea, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori, pe intervalul emisiunii. TVR 1 a fost pe trei, având pe intervalul emisiunii, printre altele, și amicalul România - Georgia, încheiat 5 - 1. 

URBAN. La orașe, finala Românii au talent a avut o medie de 1,4 milioane de persoane, cifre de trei ori mai mari decât cel de-al doilea clasa, Kanal D. Postul turcesc a avut pe intervalul Românii au talent serialul turcesc Bahar, inimă furată. 

COMERCIAL. 653.000 a fost media telespectatorilor cu vârste între 18 și 49 de ani, de la orașe, ceea ce reprezintă publicul comercial al postului. Și aici, Kanal D a avut locul al doilea, cu o medie de 151.000 de privitori. 

Audiența posturilor TV vineri, 3 iunie, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-1.10), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.192.000 12.0 32.7
2 Kanal D 957.000 5.2 14.3
3 TVR 1 491.000 2.7 7.3
4 Antena 1 436.000 2.4 6.5
5 Romania TV 273.000 1.5 4.1


*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 3 iunie, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-1.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.418.000 14.2 37.4
2 Kanal D 447.000 4.5 11.8
3 TVR 1 298.000 3.0 7.9
4 Antena 1 248.000 2.5 6.5
5 Antena 3 175.000 1.8 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 3 iunie, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30-1.10), pe segmentul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 653.000 13.4 42.3
2 Kanal D 151.000 3.1 9.8
3 Antena 1 127.000 2.6 8.2
4 TVR 1 122.000 2.5 7.9
5 Prima TV 42.000 0.9 2.7

GALERIE FOTO. Momente din finala Românii au talent 2016, câțtigată de Laura Bretan:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @unu, emisiunile de noapte ofera scandal pentru publicul ala de 15% care se uita seara la TV, daca Calinescu o sa prezinte din toamna la PROTV sigur o sa fie pe 1, la distanta de Antena1 si Kanal D.

    Tara de manelisti? S-o crezi tu!
  • E timpul ca Florin Calinescu sa reia Chestiunea Zilei. Sa avem si nou un late-show ca in tarile civilizate. Si sa dea trendul ca e timpul ca ramasitele OTV din televiziuni sa dispara. Scuza ca asta vrea publicul o au cei care nu sint in stare sa faca ceva mai bun sau mai scump . Daca s-ar face e posibil sa avem surprize asa cum zicea cineva mai jos ca e surprins ca o tara de manelisti voteaza o voce de soprana. Hai ProTV! Stiu ca poti sa faci un lateshow de succes!
  • 42.3% market share pe comercial e foarte bine,dar fara meciul echipei nationale si fara Bahar, cel mai probabil Marea Finala Romanii au talent ar fi obtinut in jur de 50% market share. Cred ca cu Mihai Bobonete in locul lui Calinescu show-ul ar fi atras mult mai mult public din targetul comercial.
  • @1q: si Protv baga filme, dar nu face audienta de 6 ori mai mica decat antena cu ele. e strategia lor, dar nu asa procedeaza o televiziune care vrea sa ramana pe locul 2. si Kanal D putea sa faca audiente mai mari cu suleyman luni, marti, dar a preferat sa se comporte ca o televiziune competitiva si l-a mutat joi si vineri.
  • nu F, antena a stiut ca va pierde batalia asta ,nu ai cum sa castigi cand e meci al nationalei pe un canal, iar RAT pe altul. si a actionat inteligent, un film vechi, cheltuieli putine, suficient cat sa bata pe comercial meciul de pe tvr si sa fie aproape de "bahar."
  • 42,3% share pe comercial, deci audiente foarte bune. antena a fost aproape pe 4 si pe comercial, deci groaznic.
  • si bobonete ala cu ai lui au venit 10 minute ca sa plictiseasca lumea cu ceva ieftin si fara niciun haz, sa umple spatiul
  • slaba audienta, vad pe google trends cel putin 100 000 de cautari pana la aceasta ora cu interogarea "cine a castigat romanii au talent 2016"
    - prea multa reclama si promo-uri, si des si mult plictiseste lumea; a lungit show-ul pana dupa ora 1, lumea s-a bagat la somn - bine ca nu i-au apucat dimineata...
  • Pacat ca TVR1 nu a facut un efort si pe comercial sa ii puna pe locul 4 pe cei de la Antena1 .

    Da , da : mereu aproape .

Trimite un comentariu