Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul România - Georgia, la bătaie cu finala Românii au talent. Câţi români s-au uitat?

 
AUDIENŢE. Meciul România - Georgia, la bătaie cu finala Românii au talent. Câţi români s-au uitat?

AUDIENŢE. Un meci al Naţionalei, amicalul cu Georgia, s-a intersectat cu finala Românii au talent. Câţi români au ales show-ul de divertisment de pe Pro TV şi câţi meciul de fotbal dat de TVR 1 şi Dolce Sport?

Publicitate

Difuzat pe intervalul 21.00-21.50, amicalul echipei de fotbal (câştigat de români cu 5-1) a ţinut în fiecare minut puţin peste un milion de români. Cei mai mulţi pe TVR 1. Postul public a fost pe locul al treilea cu meciul România - Georgia la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Pe segmentul comercial 18-49 a stat chiar mai bine: locul al doilea pentru TVR 1, după Românii au talent.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri seara de principalele posturi pe intervalul meciului România - Georgia (20.00-21.50):

NAŢIONAL. România - Georgia a fost urmărit la nivelul întregii ţări, pe TVR 1, de peste 900.000 de români pe minut. Alţi 150.000 de români au urmărit amicalul pe Dolce Sport.

Postul public a fost pe interval pe poziţia a treia, după Pro TV (2,5 milioane de români la Românii au talent) şi Kanal D (1,6 milioane).

Cu meciul de fotbal, Dolce Sport a intrat în Top 10 pe interval.

Vârf NAŢIONAL România - Georgia: 1.311.000 de persoane (7,2 rating şi 16,2% cotă de piaţă) la 22.40.

URBAN. Meciul amical a fost vizionat, la oraşe, de peste 600.000 de telespectatori pe minut: 570.000 au fost pe TVR 1 şi puţin peste 50.000 la Dolce Sport. Postul public a fost pe locul al treilea, după Pro TV (1,5 milioane) şi Kanal D (750.000).

Vârf URBAN România - Georgia: 740.000 de persoane (7,4 rating şi 16,9% cotă de piaţă) la 22.44.

COMERCIAL. Poziţie bună pentru meciul de fotbal România - Georgia pe segmentul 18 - 49 de ani. Locul al doilea pentru TVR 1, cu 250.000 de telespectatori pe acest target, după Pro TV (cu peste 720.000 de persoane în acest segment).

Acoperirea Dolce Sport (bună mai ales în mediul rural) se vede la acest capitol: doar 30.000 de telespectatori din segmentul urban comercial.

Vârf COMERCIAL România - Georgia: 342.000 de persoane (7 rating şi 19% cotă de piaţă) la 22.40.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21.00-22.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.455.000 13.4 28.9
2 Kanal D 1.577.000 8.6 18.5
3 TVR 1 912.000 5 10.7
4 Antena 1 503.000 2.7 5.9
5 Antena 3 321.000 1.8 3.8
6 Romania TV 304.000 1.7 3.6
7 Prima TV 224.000 1.2 2.6
8 National TV 219.000 1.2 2.6
9 Dolce Sport 147.000 0.8 1.7
10 B1 TV 93.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21.00-22.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.528.000 15.3 32.7
2 Kanal D 753.000 7.6 16.1
3 TVR 1 567.000 5.7 12.1
4 Antena 1 274.000 2.7 5.9
5 Antena 3 224.000 2.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 3 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21.00-22.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 722.000 14.9 39.7
2 TVR 1 249.000 5.1 13.7
3 Kanal D 229.000 4.7 12.6
4 Antena 1 136.000 2.8 7.5
5 Prima TV 46.000 0.9 2.5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Să nu uitați că meciul a fost și pe tvrhd, post care din câte știu nu intră în măsurători.
  • Indiferent ce vor face Dolce tot Pro tv va iesi invingatoare , comentatori de la PRO sunt foarte buni asa ca nu mai comentati aiurea de ce nu va ti facut voi comentatori , si cei de la celalalte sunt slabi cei mai buni sunt la Eurosport , asa ca acolo urmaresc si ciclism si inot .si Jocurile Olimpice
  • Cei de la Dolce Telekom ar face bine să se miște repede și să încheie un parteneriat cu TVR ori cu Digi pentru transmiterea tuturor meciurilor de la Euro 2016...pentru că audiențele pe care le va avea pe segmentul care contează - a se citi comercial - vor fi nesemnificative.
  • Ce noroc pentru cei care au Dolce! Ce noroc avem ca nu trebuie sa suportam la Euro comentatorii de la TVR!
  • Vai... Si Dolce Sport se lauda ca difuzeaza absolut toate meciurile de la Euro 2016.

Trimite un comentariu

sus