Skip to main content

Calupurile meciului, pline. Un sfert din reclamele din pauza Franța – România au fost site-uri de pariuri. Clienții meciului

 
Calupurile meciului, pline. Un sfert din reclamele din pauza Franța – România au fost site-uri de pariuri. Clienții meciului

România – Franța. Ce clienți și-au făcut reclamă în pauza meciului de deschidere de la Euro 2016?

Publicitate

Potrivit monitorizării Paginademedia.ro, făcută pe difuzarea de pe Pro TV, un sfert dintre reclamele dintre cele două reprize au fost pentru site-uri de pariuri.

Slotul din pauză a fost plin: 32 de reclame, plus câteva promo-uri, au fost numai în pauza meciului. Opt au fost pentru site-uri de pariuri. Este vorba de eFortuna (cu două difuzări, Betano, Sportingbet, Casa pariurilor, Netbet, Betfair și Winmasters.

Calupul din pauză a cuprins și spoturi ale sponsorilor competiției europene: Orange, Kia (primele reclame din calup), Turkish Airlines, McDonald’s, Coca-cola și Carlsberg. Orange a mai avut și alte două reclame în minutele de pauză.

Dintre sponsorii Naționalei României, BancPost a avut unul din primele spoturi din pauza publicitară dintre cele două reprize. Telekom și Bergenbier, sponsori ai echipei Naționale a României, nu au avut nicio reclamă în pauza meciului. Telekom a avut un spot la finalul celei de-a doua reprize, însă Bergenbier nu a fost în niciunul dintre cele două calupuri monitorizate de Paginademedia.ro.

Poziție bună cumpărată de Lay’s. Spotul cu Puya și Cabral a fost primul difuzat imediat după finalul meciului și a bine delimitat de restul reclamelor.

Prețul reclamelor la meciurile Euro 2016, la Pro TV, este unul peste media obișnuită. La meciurile Naționalei, prima reclamă poate ajunge și la 25.000 de euro. Cât costă reclamele la Euro, pe Pro TV, într-un material pe Paginademedia.ro, aici.

Lista clienților de la meciul Franța – România (calupul din pauză și de după meci, în ordinea difuzărilor:

Pauza dintre reprize:

  • Orange
  • Kia
  • Orange
  • Bancpost
  • betano.com
  • Domeniile Samburesti
  • Turkish Airlines
  • M&M’s
  • eFortuna.ro
  • Bucegi
  • Magne B6
  • Eti puf
  • Dove men
  • Borsec
  • Sportingbet.ro
  • Altex
  • eFortuna
  • Asigurari sănătate NN
  • Stalinskaia
  • Casa Pariurilor
  • Ulei Eneos
  • Netbet.ro
  • Carrefour
  • Head&shoulders
  • Betfair.com
  • Bilka
  • Esentiale forte
  • Winmasters.com
  • Carlsberg
  • McDonald's
  • Coca-cola

După finalul meciului:

  • Lay’s
  • Lavazza
  • Volkswagen
  • Telekom
  • Pizza Hut
  • Coca-cola
  • Persil
  • emag
  • Colour Catcher
  • UPC
  • Rompetrol
  • Golden brau
  • Domestos
  • Selgros
  • Orbit
  • Snow colour

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • La cati bani luati, ar trebui sa faceti emisiuni care tin mai multe ore in legatura cu EURO! Zgarcitilor!

Trimite un comentariu