Skip to main content

AUDIENȚE Finala Euro 2016: Doar meciurile României au fost peste Portugalia - Franța

 
AUDIENȚE Finala Euro 2016: Doar meciurile României au fost peste Portugalia - Franța

AUDIENȚE. Finala Euro 2016, disputată între Portugalia și Franța, a fost al patrulea cel mai urmărit meci al competiției de pe Pro TV. Partida a avut 3,2 milioane de telespectatori la niveulul întregii țări. Alți aproape 300.000 de persoane au văzut partida pe Dolce Sport. 

VEZI AICI toate audiențele meciurilor de la Euro 2016 

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile rețele (cel puțin șase milioane de abonați însumând doar rețelele RCS, UPC și Telekom). Dolce Sport este în rețeaua Telekom (1,4 milioane de abonați, cei mai mulți la sistemul DTH Dolce).

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Portugalia - Franța (1 - 0):

NAȚIONAL. Partida în care s-a decis câștigătoarea cupei Euro 2016 a fost urmărită, la Pro TVde 3,2 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare (meci plus prelungiri). Postul a avut cifre de patru ori mai mari decât locul doi, care a fost al Kanal D. Antena 1 a avut poziția a treia, cu 370.000 de persoane.   

Dolce Sport a fost pe șapte, cu 289.000 de privitori, în întreaga țară.

URBAN. La orașe, Pro TV a fost urmărit de 2,1 milioane de persoane, pe intervalul partidei, care s-a întins după miezul nopții. Pro TV a avut, pe intervalul partidei, o cotă de piață de 52,3%, ceea ce înseamnă 

Kanal D și-a adjudecat poziția secundă, cu o medie de 317.000 de orșeni. Cifrele au fost de aproape șapte ori mai mici decât locul al doilea. La orașe, pozția a treia a fost a Antenei 3, care a obținut o medie de 250.000 de persoane. Postul de știri a fost peste Antena 1 care a fost urmărită de aproape 200.000 de persoane.

Dolce Sport a avut poziția a șaptea, cu o medie de 78.000 de persoane. 

COMERCIAL. Pro TV a obținut pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, printre cele mai bune cifre ale anului, puțin peste un milion de persoane, cifre de 10 ori mai mari decât cele ale locului secund. Postul a avut o cotă de piață de 61,5%. 

 Antena 1 și Kanal D au fost aproape la egalitate. Dolce Sport a intrat în top cinci, cu o medie de 42.000 de privitori. 

Audiența posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franța (22.00 - 00.30), la nivel NAȚIONAL:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 3.277.000 17.9 44.3
2 Kanal D 815.000 4.4 11.0
3 Antena 1 369.000 2.0 5.0
4 Romania TV 346.000 1.9 4.7
5 Prima TV 323.000 1.8 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franța (22.00 - 00.30), la nivel URBAN:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.160.000 21.7 52.3
2 Kanal D 317.000 3.2 7.7
3 Antena 3 248.000 2.5 6.0
4 Antena 1 196.000 2.0 4.7
5 Romania TV 195.000 2.0 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franța (22.00 - 00.30), la nivel COMERCIAL:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.095.000 22.3 61.5
2 Antena 1 111.000 2.3 6.3
3 Kanal D 110.000 2.2 6.2
4 Prima TV 67.000 1.4 3.8
5 Dolce Sport 42.000 0.9 2.4

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • O crestere semnificativa! Interesant! Pacat ca nu a reusit Romania performanta de a ajunge in finale ca paote am fi vazut alte cifre si am fi comparat international.
  • ProTV a obtinut un share aproape dublu pe comercial, fata de ce reusea tvr cu finala euro 2012! ProTV cu finala Portugalia - Franta, 22.3 rating si 61.5 % share, in timp ce tvr cu finala Spania - Italia, 15 rating si 35.8% share.
  • Cred ca e foarte clar! ProTV e singura televiziune profesionista din Romania! Daca UEFA vrea cea mai buna vizibilitate, ar trebui sa vedem cele mai tari competitii fotbalistice, doar la ProTV. Euro2016, difuzat de ProTV, a obtinut audiente mult peste ce reusea tvr cu euro 2012. http://www.paginademedia.ro/2012/07/finala-euro-2012-de-pe-tvr-aproape-trei-milioane-de-telespectatori-cat-a-facut-meciul-si-pe-dolce
  • @Adi Pai nu sunt. Audientele contorizate nu includ si persoanele care au urmarit Euro 2016 pe terase sau acasa la altcineva, deci audientele reale sunt putin mai mari. Dar in niciun caz 17 milioane :)) Gandeste-te ca sunt destule gospodarii in mediul rural care nu au televizoare, si sunt destul de multi oameni in Romania neinteresati de fotbal. As aprecia ca s-au uitat cam 6 milioane.
  • @Adi, ce intrebare stupida ai.
    Pentru informarea ta: NU toti cei 20 de milioane de romani se uita la TV. Sunt peste 4 mil. de copii, crezi ca ei se uita la meci? Sunt batrani, crezi ca ei se uita la meci?? Sunt tineri care prefera sa iasa in oras, nu sa stea in fata TV-ului, ca sa ce.. sa vezi meciul in care Romania nu apare.

    Daca juca Romania in finala, ProTV sigur ajungea la 90% share
  • Eu chiar cred ca aceste audiente nu au nicio legatura cu realitatea. Nu sunt un specialist dar nu ma poate convinge nimeni ca in tara asta 17 milioane de oameni NU s-au uitat la finala CE! Eu asa ceva nu cred! Ca s-au uitat 3 din 20 !!!

Trimite un comentariu