Skip to main content

Cum au „profitat” companiile şi instituţiile din România de fenomenul Pokemon Go pe Facebook

 
Cum au „profitat” companiile şi instituţiile din România de fenomenul Pokemon Go pe Facebook

Mentos nu a făcut decât să-şi întrebe fanii câţi Pokemoni au prins şi a primit peste 330 de comentarii. Poliţia Română i-a sfătuit pe şoferi să fie atenţi la regulile de circulaţie chiar şi când caută pokemoni. Postarea a avut peste 4.400 de shre-uri.

Publicitate

Companiile şi instituţiile au încercat să valorifice cât mai creativ cel mai în vogă joc, Pokemon Go.

O monitorizare Facebrands arată că aproape 140 de pagini publice de companii din România au folosit Pokemon Go în aproape 180 de postări.

Cele mai multe mesaje despre cel mai la modă joc pe mobil au fost publicate la începutul acestei săptămâni, pe 18 iulie (23 mesaje) şi pe 19 iulie (37 mesaje, vârf absolut), potrivit Facebrands.

Serviciul de monitorizare Facebrands a precizat pentru Paginademedia.ro că pagina oficială a brandului Mentos, cea a Poliţiei Române şi cea a lanţului de magazine Kaufland au generat cele mai multe interacţiuni cu postări despre Pokemon GO.

Iată postările care au trezit cele mai multe reacţii din partea internauţilor români cu privire la jocul Pokemon GO.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • În curând toată lumea va uita jocul acesta, și Pokemon Go va merge în lada de amintiri după „Farm Heroes”, „Angry birds” și „Candy Crush”.

Trimite un comentariu

sus